Toyota виходить на новий ринок в Японії

14 вересня 2011, 10:45
Читать новость на русском

Джерело:

Drive.ru

Представники Toyota заявили на днях, що створюють новий подбренд Pixis, під яким японський виробник збирається випускати кей-кари — малопотужні маленькі автомобілі з об’ємом мотора не більше 660 "кубиків", створені для японського ринку.

Перші прототипи нового проекту з’являться в шоу-румах з 26 вересня і називатимуться Pixis Space.

Ринок кей-карів у Японії — дуже перспективний. Це зумовлено ​​місцевими пільгами в оподаткуванні та страхуванні.

Фахівці зазначають, що ініціатива японців виглядає щонайменше дивно. Адже Toyota, по суті, створить прямого конкурента своєї "дочки", яка спеціалізується на випуску кей-карів.

З іншого боку, експерти вважають, що таким чином Toyota прагне повернути собі звання найбільшого автовиробника у світі — у 2012 році компанія припускає за рахунок марки Pixis збільшити свої щорічні продажі в Японії на 60 тисяч автомобілів.