12 липня 2010, 16:02
2

Туристів "Karya Tour" вдалось розселити в готелях

Банкрутство відпочинку не завада. Проблему з розселенням близько 4 тисяч українських туристів в турецьких готелях через фінансові негаразди місцевого партнера туроператора "Karya Tour" - вирішено, кажуть в МЗС.

Допомогли дипломатам інші туроператори. Крім того, усі охочі, переконують в міністерстві, отримали змогу змінити квитки на інші авіарейси та повернутися додому раніше, ніж планували.

"В п’ятницю до нас звернулося 20 людей. В суботу - сотня, більше сотні. Вчора також близько сотні. Є частина туристів, для яких вдалося провести переговори з готелями, щоб їх в принципі не висиляли. Частину їх не зачепила ця ситуація. Взагалі в цілому подолати. Могло бути ще гірше", - каже директор департаменту інформаційної політики МЗС Олег Волошин.

В головному офісі "Karya Tour" пояснюють - проблеми з поселенням виникли через фінансові проблеми партнера компанії в Туреччині – Sunspot. З незрозумілих причин турки припинили оплату проживання туристів в готелях і перестали відповідати на телефонні дзвінки.

"Немає офіційної інформації від них ніякої, ні про те що компанія закрита або розформована. Тобто ми поки що в очікуванні і робимо все, що можемо з України, для того щоб повернути наших туристів додому. Сподіваємося, що на цьому тижні ситуація проясниться", - каже працівник відділу маркетингу "Karya Tour" Ганна Матвєєва.

Якщо інформація про банкрутство Sunspot підтвердиться, то під питанням буде і існування українського представництва "Karya Tour", кажуть у компанії. Тоді усі витрати, які необхідно буде компенсувати постраждалим туристам та людям, що сплатили вартість туру наперед, але не поїдуть відпочивати, доведеться сплачувати українській фірмі.

Поки що обуреним туристам у компанії пропонують писати заяви на повернення коштів, проте коли їх почнуть повертати і чи почнуть взагалі - не відомо. Аби гарантувати фінансове відшкодування, юристи радять зібрати докази, а саме письмове пояснення з готелю звідки виселили, фото з готелів, які виявилися гіршими за умовами ніж передбачалось та довідку з аеропорту про відсутність броні авіаквитка, якщо немає квитків у зворотному напрямку.