Туристів "Karya Tour" вдалось розселити в готелях
Банкрутство відпочинку не завада. Проблему з розселенням близько 4-х тисяч українських туристів в турецьких готелях через фінансові негаразди місцевого партнера туроператора "Karya Tour" - вирішено, кажуть в МЗС.
Допомогли дипломатам інші туроператори. Крім того, усі охочі, переконують в міністерстві, отримали змогу змінити квитки на інші авіарейси та повернутися додому раніше, ніж планували.
”В п’ятницю до нас звернулося 20 людей. В суботу - сотня, більше сотні. Вчора також близько сотні… є частина туристів, для яких вдалося провести переговори з готелями, щоб їх в принципі не висиляли. Частину їх не зачепила ця ситуація…взагалі в цілому подолати. Могло бути ще гірше”, каже директор департаменту інформаційної політики МЗС Олег Волошин.
В головному офісі "Karya Tour" пояснюють - проблеми з поселенням виникли через фінансові проблеми партнера компанії в Туреччині - Sunspot. З незрозумілих причин турки припинили оплату проживання туристів в готелях і перестали відповідати на телефонні дзвінки.
“Немає офіційної інформації ні про те, що компанія закрита чи розформована. Тобто ми поки очікуємо і робимо все можливе з України для того, щоб повернути наших туристів додому. Маємо надію, що на цьому тижні ситуація проясниться”, каже працівник відділу маркетингу "Karya Tour" Ганна Матвєєва.
Поки що обуреним туристам у компанії пропонують писати заяви на повернення коштів, проте коли їх почнуть повертати і чи почнуть взагалі - не відомо. Юристи ж запевняють: окрім відшкодування майнових витрат, яких зазнав потерпілий, він може вимагати й інші грошові повернення.
”Також він може претендувати на відшкодування моральної шкоди, виходячи з реалій судової сьогоднішньої практики це така сума можливо десь 20-10 тисяч гривень. Також споживачам туристичних послуг можна претендувати на відшкодування 3% пені, вона стягується за кожен день прострочення або не надання виконавцем послуг”, каже юрист ЮФ "Лавринович і партнери" Роман Блажко.
Аби гарантувати відшкодування, юристи радять зібрати письмове пояснення з готелю звідки виселили, фото з готелів, що виявилися гіршими за умовами ніж передбачалося та довідку з аеропорту про відсутність броні авіаквитка, якщо немає квитків у зворотному напрямку.