У клієнтів Родовід Банку знову проблеми з поверненням коштів

3 березня 2011, 20:16

Державний банк не означає надійний. У цьому переконалися сотні клієнтів рекапіталізованого Родовід Банку.

Серед таких вуличних черговиків годинами на морозі тупцювала і Олена. А потім пішла ва-банк. Мати-одиначка з хворою матір’ю на руках вже спрямувала до банку кільканадцять скарг та прохань, аби її депозит повернули конфіскатом, який простоює у банку. Проте, керівництво Родоводу залишилося глухим.

“Куди може писати туди і пише. Але на це ніхто не реагує, все замовчується. Вони роблять вигляд, що щось роблять, а насправді затягують час”, - каже клієнт Родовід Банку Олена.

Тим часом, в кабінетах Нацбанку, Кабміну та Адміністрації президента переконують: проблему знають, співчувають, вирішать.

“Питання не зависло це питання всі розуміють і голова це державний банк і це дуже важливо”, - каже в.о. заступника голови НБУ Віра Кричковська.

“Це питання обговорювалося, по рекапіталізації банків, при зустрічі з МВФ і уряд знаходить по цьому питанні адекватне рішення”, - каже заступник голови АП Ірина Акімова.

“Безумовно все буде нормально, і банк буде функціонувати згідно правил і процедур як це потрібно”, - каже міністр фінансів України Федір Ярошенко.

Та поки пани радяться - у клієнтів банку лоби тріщать - у прямому розумінні слова. Охорону фінустанови підсилили ґратами та м`язистими молодиками. З людьми працюють порційно - пускають не більше як по 5 осіб у приміщення. Та й пресу працівники банку не дуже шанують...

Нагадаємо, заручниками ситуації стали не лише клієнти Родоводу, а й вкладники збанкрутілих у 2009-му “Укрпром” - та Промінвестбанку, депозити яких були переведені у рекапіталізовану фінустанову. Наразі в Нацбанку активно обговорюється пропозиція в чергове перевести договори цих громадян у ще один державний - Укрексімбанк.