У Копенгагені ламають голову, як дати раду із велозаторами

10 липня 2017, 22:22
Читать новость на русском

Якщо більшість європейських та українських міст борються із автомобільними заторами, то в Копенгагені інша проблема – довжелезні тягучки з велосипедів. І нічого тут дивного немає, адже понад 60% жителів данської столиці добираються на роботу та навчання саме на двоколісному.

Сотні велосипедистів одночасно на дорозі, особливо у час пік, для Копенгагена – звична річ. Тож не дивно, що потрапити тут у затор з двоколісних – буденне явище.

За розв’язання проблеми взялася міська влада. Мерія встановила спеціальні монітори, які попереджають велосипедистів, чи немає попереду корки.

Загалом поки у Копенгагені встановили 5 таких табло – у найнавантаженіших місцях. Якщо експеримент себе виправдає – то у мерії планують збільшити їхню кількість. Самі ж велосипедисти кажуть, що дисплеї і справді їм допомагають швидше добиратися на роботу чи додому.

Звичайно, що я не щодня проїжджаю біля такого дисплею, але якщо таки минаю його, то люблю дивитися на нього. Це дає мені перевагу і можливість рухатися швидше ніж машини. Це добре,
– сказав велосипедист, житель Копенгагена Джон Томасен.

Втім, схоже одними дисплеями велозатори у Копенгагені не подолати. Адже головна проблема тут у несправедливому розподілі простору на дорозі, кажуть фахівці.

Читайте також: В яких містах світу найвищий рівень життя: оголошено рейтинг

Так у центрі данської столиці для двоколісних відведено врази менше території, аніж для автомобілів. І це при цьому, що торік у центр Копенгагена велосипедів в'їхало більше, аніж машин. Тож єдиний вихід - розширювати доріжки і у мерії обіцяють взятися за це найближчим часом.