У Львові відкрилося нове WOG CAFE
Відкрився черговий заклад нового формату міських ресторанів популярної української мережі.
Компанія WOG, яка успішно розвиває рітейл-послуги та мережу кафе на автозаправних комплексах, у листопаді 2015-го відкрила у Києві перше WOG CAFE формату сіті-кафе, що працює окремо від АЗК. А з березня 2016 року почала надавати послуги WOG CAFE у поїздах Інтерсіті. Компанія й надалі продовжує експансію на ринок громадського харчування України, розширюючи мережу кафе поза АЗК.
Нове WOG CAFE сіті-формату відкрилося у Львові, у торговому центрі Forum Lviv. Так само, як у столичному закладі та у кафе, інтегрованих у АЗК, гостям тут пропонують широкий вибір кавових напоїв (близько 20), соків і фрешів, різноманітних страв та десертів американської, італійської, французької й української кухонь: пасти, салати, фреш-сендвічі, лаваші, бургери, хот-доги, тістечка, торти та чізкейки. Завдячуючи такому розмаїттю унікальне меню WOG, спеціально розроблене бренд-шефом компанії, враховує різні уподобання і настрої городян. Загалом меню містить більш ніж 50 найменувань страв та напоїв.
"Формат WOG CAFE, його меню, дизайн і створена атмосфера уособлюють сучасний ритм міського життя. Тому нове кафе у Львові невипадково розташувалося у популярному торговому центрі культурної столиці України. Наше WOG CAFE — це затишний гастрокуточок "Форуму", місце, де відвідувачі центру можуть зарядитися перед здійсненням покупок, відпочити після виснажливого шопінгу чи просто зустрітися за горнятком найкавовішої кави", — розповідає Сергій Корецький, генеральний директор "ВОГ РІТЕЙЛ".
Як і у всіх закладах мережі, у львівському WOG CAFE діє програма лояльності "ПРАЙД", що дозволяє накопичувати бали і розплачуватися ними за покупки по всіх точках WOG. Крім того, для особистої зручності клієнтів компанія WOG закликає їх активно користуватися мобільним додатком WOG PRIDE. Користувачі додатку можуть прокладати маршрут, відслідковувати покупки, купувати пальне онлайн, а також отримувати купони зі знижкою на бургери, хот-доги та каву.
У поточному році у планах WOG — відкриття 30 кафе, які працюють окремо від АЗК, по всій Україні, а до 2020 року планується розширення їх кількості до 200, з інвестиціями по $30–50 тис. у кожну точку. Крім того, компанія також активно змінює формат закладів при АЗК. Так, у 2015 році переформатовано 150 об’єктів, і таку саму ж кількість закладів буде оновлено до кінця поточного року.
Довідка
ТОВ "ВОГ РІТЕЙЛ" (м. Луцьк) управляє мережею автозаправних комплексів під брендом WOG, що нараховує близько 500 об'єктів у всіх областях України. Мережа автозаправних комплексів WOG — це найбільша українська монобрендова мережа АЗК на вітчизняному ринку нафтопродуктів. Усі нафтопродукти в мережі WOG — виключно імпортного виробництва і відповідають стандарту Євро-5. Поставки здійснюються з найсучасніших нафтопереробних заводів Румунії, Ізраїлю, Греції, Литви, Польщі, Білорусі та інших країн. Компанія активно розвиває додаткові сервіси та послуги, зокрема, мережу WOG CAFE і WOG MARKET.
Forum Lviv розташований у самому центрі Львова, усього за декілька хвилин від Національного театру опери та балету, неподалік від головної площі міста. Площа торгового центру — 69 тис. м2; він вміщує магазини, ресторани, майданчики для розважальних заходів, кінотеатр та підземний паркінг на 600 місць. Відкриття Forum Lviv відбулося 25 вересня 2015 року.
Торговий центр привів до міста більш ніж 25 нових брендів. Тим часом, бренди, які вже полюбилися львів'янам, також дивують покупців свіжими креативними концепціями своїх магазинів.
Для того, щоб забезпечити споживачам унікальний досвід здійснення покупок, Forum Lviv, який за короткий час став трендсеттером fashion-напрямку у Львові, пропонує своїм відвідувачам низку додаткових послуг. Наприклад, випущена і поширюється подарункова карта торгового центру; для зручності покупців розроблено інформаційне табло руху громадського транспорту; у проведенні заходів задіяно цілу низку нових цікавих інструментів. Нестандартні маркетингові підходи торгового центру успішно зміцнюють імідж Forum Lviv як нового надпопулярного місця для зустрічей городян і гостей міста. Результатом такої роботи стала маса позитивних відгуків від рітейлерів і покупців, а також відмінні показники відвідуваності торгового центру разом з високими цифрами доходу рітейлерів.