У Росії McDonald's і KFC пропонують визнати іноземними агентами
Депутат Держдуми Борис Чернишов запропонував визнати іноземними агентами McDonald's, KFC та інші зарубіжні мережі ресторанів фастфуду в Росії, а рекламу їхніх страв маркувати як "продукцію іноземного агента".
Про це повідомляє RT.
Читайте також: Відомий фастфуд знову оскандалився: зобразив у рекламі бельгійського короля
Повідомляється, що російський політик звернувся з відповідною ініціативою до глави Росспоживнагляду Ганни Попової та керівника Роскомнагляду Олександра Жарова. Чернишов зауважив, що ресторани фастфуду та їх "агресивна реклама" насаджують росіянам нездоровий спосіб життя і чужі їм іноземні цінності, одночасно знижуючи інтерес до традиційної російської кухні
"Ідеологія фастфуду – боротьба зі здоровим способом життя. Ми їмо не свою їжу. Постійне споживання продуктів, приготованих з використанням шкідливих компонентів, наприклад пальмової олії, що призводить до ураження внутрішніх органів, хвороб легенів, серця, нирок, печінки і ожиріння. Гроші, які ми залишаємо у фастфудах, йдуть за кордон", – пояснив депутат Держдуми РФ.
Чернишов упевнений, що все це завдає істотної шкоди російській нації.
У зв'язку з цим я вимагаю визнати McDonald's в Росії та інші мережі фастфуду іноземними агентами і посилити щодо подібних закладів перевірку їх продукції. Також я впевнений, що всі рекламні повідомлення та банери подібних закладів повинні мати маркування "продукція іноземного агента",
– додав він.