У США на рекламу моркви витратять 25 мільйонів доларів
2 вересня 2010,
16:19
Джерело:
Корреспондент.NETВиробники моркви запустили в США спільну рекламну кампанію з метою зайняти нішу на ринку снеків.
За даними видання USA Today, ринок моркви оцінюється в 1 мільярд доларів, а індустрія снеків — у 18 мільярдів доларів.
У рекламну кампанію Bolthouse Farms і близько 50 інших виробників моркви планують вкласти близько 25 мільйонів доларів. Розроблятиме її агентство Crispin Porter Bogusky, яке раніше успішно співпрацювало з мережею закусочних Burger King, а також запустило кампанію проти куріння TheTruth.com.
"Ця кампанія не спрямована проти снеків. Вона займе сторінку в історії розвитку снеків, записавши туди моркву", — говорить виконавчий директор Bolthouse Farms, колишній президент Coca-Cola в Південній Америці Джеф Дан.