У США суд зобов'язав виробників цигарок оплатити антирекламу

28 листопада 2012, 17:15
Читать новость на русском

Федеральний суд округу Колумбія зобов'язав виробників цигарок публікувати рекламні оголошення із самокритикою. Суд визначив п’ять речень, які повинні бути в рекламних оголошеннях.

Зокрема, компанії зобов’язані повідомляти, що куріння щодня вбиває у середньому 1200 американців. До того ж, кожне оголошення повинно містити фразу про те, що рішенням суду тютюнові компанії визнані винними в обмані американців щодо шкоди куріння.

Також у рекламі необхідно зазначати, що від куріння помирає більше людей, ніж від СНІДу, наркотиків, алкоголю, а також унаслідок вбивств, ДТП та самогубств разом узятих.