У Washington Post виходить рекламний додаток про Україну
100 тисяч доларів за 6 шпальт про Україну. В американській Washington Post у середу виходить спеціальний рекламний додаток про Україну.
За словами директора Департаменту інформаційної політики МЗС Олега Волошина, він фінансується в рамках державної іміджевої програми.
"Україна вперше у Washington Post робить такий потужний додаток. За зразок ми брали аналогічні додатки, які там робили Індія, Китай, Аргентина. Російська Федерація робить, якщо не помиляюсь, щоквартальний відповідний тематичний додаток. Якщо ми хочемо позитивно бути присутніми в інформаційному просторі, то нам потрібно було ну щомісяця хоча б в одному серйозному виданні робити такий додаток Washington Post, - вважає директор Департаменту інформаційної політики МЗС України Олег Волошин.
Мета цієї програми - підняти імідж України в очах громадян інших країн, переконує Волошин. Значна увага також приділятиметься позиціонуванню України як країни толерантної. У вітчизняному МЗС запевняють, в українському додатку Washington Post практично немає політики. У ньому виходять, зокрема, інтерв’ю з американською астронавткою українського походження Стефанишин-Пайпер та публікації відомих українознавців.