У Японії стартував щорічний фестиваль арт-вантажівок
На мистецьке свято з’їхалося більше, ніж дві сотні учасників. Ветерани дизайнерського руху наголошують, що у їх справі головне - це декор усієї вантажівки.
За словами водіїв, вершиною майстерності є вантажівка, на якій не залишилося “живого місця”, і навіть якщо хочеться, вже просто нікуди прилаштувати черговий аксесуар. Аби досягнути цього, власнику доведеться витратити на своє дітище в середньому 100 тис. доларів. Такі декоровані авто дозволені патрульною службою Японії, утім вони економічно невигідні компаніям, що спеціалізуються на перевезеннях.
“За арт-вантажівку доведеться викласти купу грошей. У разі якоїсь аварії, компанія змушена відшкодовувати нам збитки, а зайві компенсації б’ють по кишені”, - каже учасник фестивалю Оцука Муцумі.
У останні роки арт-вантажівки перейшли у категорію хобі, професійно ними ніхто не займається, розповідають учасники фесту. Незважаючи на те, що на це мистецтво треба витрачати тисячі доларів, автолюбителі не в силі від нього відмовитись.