"Укравтопром": Спецмита працюють на вітчизняного автоспоживача

19 червня 2013, 00:50
Читать новость на русском

Позитивні зрушення відбулися на ринку українських авто. Завдяки спеціальним імпортним митам, українського виробника обирають все більше. За даними асоціації "Укравтопром", у травні компанія ЗАЗ вийшла у лідери з продажів легковиків. І все завдяки топовим моделям - ЗАЗ Sens, Lanos та VIDA. Лише за місяць розкупили майже тисячу вісімсот авто.

"Підтримані владою квітневі ініціативи щодо введення спецмит вже зараз принесли покупцям авто суттєві результати – ціни на вітчизняні авто знижені, попит на них росте. Україна - велика країна з 46-мільйонним населенням, з низькою кількістю авто на душу населення і застарілим автопарком - це все говорить про великі перспективи для розвитку місцевого автовиробництва. А це не тільки високі технології, а й створення нових робочих місць, додаткові надходження в місцеві та державний бюджети", - говорить президент асоціації "Укравтопром" Михайло Резнік.

Введення спецмит - це крок назустріч вітчизняному виробнику, - вважають в "Укравтопромі". Й це створило адекватні умови роботи на українському ринку. Зі свого боку, представник офіційного дистриб'ютора автомобілів ЗАЗ, генеральний директор Філії "АвтоЗАЗ-сервіс" Андрій Залуцький зазначив: "Наша основна мета - це закріпитися на лідируючих позиціях продажу автомобілів на автомобільному ринку. Безумовно, будуть декілька факторів, які будуть цьому сприяти - це і якість автомобілів виробництва Запорізького автомобілебудівного заводу, це наша цінова політика, яку ми проводимо до наших клієнтів, це кредитні програми, які ми пропонуємо, які ми будемо тільки покращувати".

Нагадаємо, у квітні поточного року Україна на три роки ввела спеціальні мита на імпорт авто у розмірі 6,46% на автомобілі із об’ємом двигуна більше тисячі кубів. І 12,95% – на авто з об’ємом двигуна понад півтори тисячі кубічних сантиметрів.