Україна підписала з Hewlett Packard угоду про створення мережі "112"
Створити єдину систему екстреної допомоги "112" Україні допоможуть американці.
Система телефонного зв’язку “112” об’єднає екстрені дзвінки всіх діючих служб. Новітня технологія дасть змогу диспетчерам миттєво збирати максимальну інформацію про планування будинку, якщо це пожежа; або повні відомості особи, яка подзвонила.
За американське устаткування Україна заплатить 650 мільйонів гривень. Новостворені служби “112” діятимуть лише в обласних центрах. Отримуючи повідомлення про подію, диспетчери нового кол-центру перенаправлятимуть інформацію у потрібну службу в необхідному регіоні.
Пробні служби МНС обіцяє впровадити до ЄВРО-2012 у містах-господарях. Наприклад, замість 200 працівників столичних кол-центрів, які сьогодні відповідають за виклики “швидкої”, пожежної та міліцейської служб вже за місяць залишиться 40, які обслуговуватимуть новітній кол-центр служби "112". В середньому вони оброблятимуть 10 тисяч викликів на добу.
Головними вимогами до диспетчерів буде вміння швидко орієнтуватись у визначенні ситуації, а також знання англійської, французької, німецької або іспанської мов. Склад працівників майбутніх кол-центрів ще не визначили.