Українські стартапи отримали шанс на розвиток проектів

2 листопада 2016, 15:54
Читать новость на русском

Ідеї перетворюються на стартапи, а стартапи – на прибутковий бізнес. Під час акселераційного дня міжнародного конкурсу Eurasia Mobile Challenge учасники прослухали лекції міжнародних галузевих експертів, а 25 команд презентували свої ідеї і отримали рекомендації щодо доопрацювання від менторів програми.

На півфінал поїдуть три команди від України і будуть змагатися за грошові призи та можливість взяти участь у Всесвітньому мобільному конгресі в Барселоні.

Eurasia Mobile Challenge – це ініціатива Групи VimpelCom Ltd., глобального провайдера телекомунікаційних послуг, частиною якого є "Київстар".

"По-перше, ми хочемо допомогти молодим українським командам якось себе проявити, тому що навіть якщо вони програють, то вони все одно візьмуть участь в бесіді з дуже професійним журі. Це їм допоможе в наступних конкурсах. А ті, хто виграють – отримають дуже непоганий приз для того, щоб втілити свою інновацію і підготувати її для ринку", – зазначив Петро Чернишов, президент компанії "Київстар".

За підтримки компанії "Київстар" протягом трьох місяців працював стартап-акселератор ВДНГ-TECh, де команди розробляли власні проекти в різних сферах. Наразі "Київстар" продовжує співпрацювати з чотирма командами та веде з ними переговори щодо комерційного запуску. Крім того, компанія активно підтримує конкурс Eurasia Mobile Challenge.

"Найголовніше для починаючого підприємця – це показати себе. Показати свій продукт. Стати частиною Network. Побачити інвестора і отримати візібіліті, показати себе. Демонстрація своїх ідей на такому великому майданчику відкриває дуже багато дверей для цих стартапів", – сказав Ендрю Чахоян, директор з корпоративних зв'язків VimpelCom.

Представники "Київстар" запевнили, що і надалі будуть підтримувати українських стартаперів та їх ідеї.