Українські виробники завойовують ринок США

15 листопада 2016, 14:29
Читать новость на русском

Українські виробники впевнено завойовують висококонкурентний американський ринок.

Цьогоріч обсяги продажів бренду "Хортиця" в Америці зросли на 120%. Український продукт нині користується неабиякою популярністю серед мешканців Штатів, зазначає Стів Аккерман, комерційний директор "Хортиця" в США.

Американці відмінно розбираються в якості продуктів. Для них є важливим той факт, що "Хортиця" отримує виключно золоті медалі на міжнародних конкурсах і виготовляється зі спирту нового покоління "Пшенична сльоза". Незважаючи на перенасичений ринок і колосальну конкуренцію, нам вдалося збільшити обсяги продажів "Хортиця" в США на 120%,
– розповів комерційний директор "Хортиця" в США Стів Аккерман.

Всю продукцію бренду "Хортиця" виготовляють з спирту "Пшенична сльоза". Це унікальний сорт,виготовлений на основі добірного зерна пшениці.

"Це унікальний продукт, який виробляється виключно в Україні і ми єдині в світі, хто може виробляти і виробляє цей сорт спирту. За дегустаційними показниками сорт спирту "Пшенична сльоза" має найвищі показники", – сказав головний технолог ДП "Укрспирт" Георгій Вергелес.

Ще один секрет якості бренду "Хортиця" – ексклюзивний італійський дозатор зі срібним ефектом металізації. Такий неможливо підробити, і він служить ще одним ступенем захисту продукту, підкреслюють експерти.