Українці стали менше купувати молочної продукції
За два осінніх місяці попит на молоко різко скоротився - пише "Дело", а більшості компаній довелося зменшити продажі на 20% порівняно літніми обсягами.
Причина невтішної ситуації - зростання цін на продукцію через здорожчання сировини.
За офіційною статистикою, сьогодні оптово-вітпускна ціна на молоко в середньому на 40% перевищує минулорічні показники. А нефасоване вершкове масло та твердий сир продаються вдвічі дорожче ніж у 2009-му.
Тим часом в Антимонопольному комітеті зауважують, що ціни зросли не лише через брак сировини, як говорять виробники, але й через змову деяких підприємств. Відтак, комітет зобов'язав 11 найбільших виробників молочної продукції знизити ціни на свою продукцію. Протягом листопада вони мають поетапно зменшити оптово-відпускні ціни на молоко, сметану, вершкове масло і твердий сир.