Про це повідомляє 24 Канал із посиланням на Укрзалізницю. Уночі там "переїхали" на нову платформу.

Дивіться також Черги в касах і паперові квитки: хто міг стояти за масштабною кібератакою на Укрзалізницю

Відновлення онлайн-продажів квитків

Відновлення роботи сайту та застосунку Укрзалізниці потребувало 89 годин безперервної роботи фахівців. Опісля система переживала пікові навантаження, тож в компанії попереджали про тимчасові технічні перебої.

Після "переїзду" на нову платформу там активно відновлюють додатковий функціонал.

У мобільному застосунку знову доступне планування подорожей з пересадками, а протягом дня з'явиться онлайн-табло з розкладами поїздів на станціях.

Черг біля вокзальних кас не спостерігається, все спокійно, їдемо далі за розкладом,
– написали в Укрзалізниці.

Нагадаємо, кібератака була "дуже системною, нетривіальною та багаторівневою". Фахівці Укрзалізниці тісно співпрацювали з кібердепартаментом Служби безпеки України.