У пресслужбі "Ощадбанку" прокоментували глобальний збій, який зачепив 15 лютого банкомати, додаток та онлайн-сервіси установи.

Читайте також "Капості агресора": "Приватбанк" ​– під масовою Ddos-атакою, але загрози для грошей нема

В "Ощадбанку" прокоментували DDos-атаку

У банку підтвердили, що зазнали DDoS-атаки. Водночас там наголосили, що всі системи банку захищені та працюють в штатному режимі.

Наразі спостерігається лише уповільнення входу до системи Ощад24/7 через додаткове навантаження на канали зв'язку,
– зазначили в банку.

Там перепросили клієнтів за можливі тимчасові незручності. А також запевнили, що працюють над тим, аби відновити штатну швидкість роботи системи.

Що таке DDos-атаки

Це різновид хакерської атаки, за якої на сервер сайту подається велика кількість запитів. Він не встигає усі відкрити, тому зависає. Через це користувачі, які у звичайному режимі заходять на сайт, втрачають доступ до ресурсу.

Збій у роботі "Ощадбанку": що відомо

  • Клієнти державного "Ощадбанку" вдень 15 лютого почали масово скаржитися на збої в роботі банкоматів. Не працювали також додаток та онлайн-сервіси, а з карток не можна було зняти чи зарахувати гроші.
  • Про проблеми повідомляли клієнти банку з усіх регіонів України.
  • Ввечері того дня роботу сервісів відновили.

Попередній інцидент: експрацівник СБУ про кібератаки на урядові сайти: дивіться відео

Текст допису "Ощадбанку":

Ощадбанк інформує, що зазнав DDoS атаки. При цьому зазначаємо, що всі системи банку захищені та працюють в штатному режимі. Наразі спостерігається лише уповільнення входу до системи Ощад24/7 через додаткове навантаження на канали зв’язку.
Перепрошуємо за можливі тимчасові незручності.
Ми разом працюємо над тим, щоб відновити штатну швидкість роботи системи.