Успішний бренд повертається на український ринок напоїв
Один з найпопулярніших брендів 2000-их років повертається на український ринок хмільних напоїв. Запорізький пивзавод до свого 40-річного ювілею вирішив відновити виробництво того самого синього "Славутича".
За словами спеціалістів, цей напій зварено за унікальною технологією і рецептурою, що зробили його у свій час найуспішнішим пивом в історії підприємства.
Цього року компанія прийняла рішення повернути на ринок легендарне пиво - "синій" "Славутич", яке було одним з найпопулярніших у 2000-х роках, адже споживачі досі згадують і пов'язують його лише з приємними моментами молодості. Сподіваюся, що даний сорт буде таким же популярним як і багато років тому, - зазначив Олексій Олійнічук, національний головний пивовар Carlsberg Ukraine.
За словами виробників, той самий "синій" "Славутич" як і раніше варять виключно з високоякісних натуральних інгредієнтів та розливають у ту саму коричневу пляшку з синьою етикеткою. Його енергетична та харчова цінність також незмінні. Запорізькі пивовари зробили все для того, щоб насолодитися популярним напоєм мали змогу споживачі будь-якого регіону України.,