УЄФА знімає проморолики для міст-учасників Євро-2012

9 серпня 2011, 19:02
Читать новость на русском

Джерело:

Інтерфакс

УЄФА підготує за свій рахунок 16 промо-роликів про чотири українських і чотирьох польських міста, в яких проходитимуть матчі чемпіонату Європи з футболу 2012 року.

Відзняті протягом липня-серпня 30-секундні відеокліпи покажуть офіційні телевізійні партнери УЄФА на весь світ, повідомляє Інформаційний центр "Україна-2012". В Україні, зокрема, їх трансляція відбудеться на Першому національному каналі.

Разом з тим іміджеве відео приймаючих міст, включене в систему просування всього Євро-2012, буде передано телеканалам, які мають права на трансляцію кліпів, після 2 грудня 2011 року, коли в Києві відбудеться жеребкування основної частини турніру. Стартує світова трансляція в січні 2012 року і триватиме до початку фінальної частини чемпіонату 8 червня 2012 року.

УЄФА створює типові кліпи для всіх міст — з однаковим хронометражем, сюжетом і стилістикою. Телевізійна група, яка сьогодні працює в українських містах, знімає матеріал для двох роликів про кожне місто. Один під умовною назвою "Моє рідне місто" покаже характер жителів приймаючих міст, причому різного віку. Вони повинні продемонструвати глядачам, як люблять своє місто і чекають Євро-2012. Друга серія роликів під назвою "Моє Євро" покаже пам’ятки міст, які розповідають про історію, про дух і красу.

В деякі ролики залучили відомих людей, наприклад, героєм донецького кліпу став голкіпер "Шахтаря" і національної збірної України Андрій П’ятов. Зате Львів вибирає найкращу родину, яка буде представляти місто в проморолику. За можливість знятися у відеокліпі УЄФА змагаються викладачі, бізнесмени, депутати і співаки.

У цілому знімальний процес телегрупи УЄФА має зайняти 6 тижнів — по три на приймаючу країну. Тобто, на одне місто припадає 5 днів.