Про це повідомив координатор "Інформаційного опору", нардеп від "Народного фронту" Дмитро Тимчук на своїй сторінці в Facebook.
Читайте також: Росія запустила поїзди в обхід України, але не всі
Він нагадав, що в серпні 2017 року "Москва радісно рапортувала", що нібито будівництво ділянки залізниці Журавка – Міллерово закінчено, і з осені потяги "Російської залізниці" йдуть лише територією РФ (раніше частина шляху пролягала через територією Луганської області). А щоб осилити будівництво 137 кілометрового нового шляху, Москва кинула "в бій" навіть залізничні війська ЗС РФ.
Анекдот в тому, що після всіх цих бравурних доповідей і урочистого пуску росіянами потягів "в обхід України", станом на лютий 2018 року з'ясовується, що російські потяги... повернулися на "стару" гілку. Тобто, як і раніше, йдуть по території України. Ось такий гучний "залізничний пук" Москви,
– розповів Тимчук.
Тимчук зазначив, що "традиційно криворукі російські військові в теплій компанії зі злодійкуватими діячами з "РЗ" побудували нову пафосну ділянку таким чином, що експлуатувати її просто неможливо".
"Зокрема, дуже скоро після урочистого відкриття з'ясувалося, що побудовані дренажні системи несправні, а залізнична колія просіла до 1 метра. Причина просідання шляхів – у недотриманні технології прокладки шляхів у зв'язку з надвисокими темпами будівництва і корупційній "економії" на вартості робіт, а також відсутність облаштування прилеглої території поблизу колій (що російськими чиновниками зроблено тільки на папері), що і призвело до підмивання ґрунту", – підсумував він.
Нардеп також розповів, що на думку залізничників, навесні ситуація з новою залізною дорогою ще більш погіршиться у зв'язку з паводком.
Нагадаємо, 27 листопада Міністерство транспорту РФ заявило, що повністю припиняє залізничне сполучення з Україною. 11 грудня це рішення мало вступити в силу.