В українців з ID-паспортами виникають проблеми в банках

19 квітня 2017, 19:55
Читать новость на русском

Низка банків відмовляється обслуговувати клієнтів, які замість паперового паспорта пред’являють ID-картки

Про це повідомляють у Державній міграційній службі.

У ДМС надходить велика кількість звернень з приводу відмови з боку працівників банків обслуговувати клієнтів з ID-картками,
— йдеться в листі відомства заступнику голови НБУ Якову Смолія.

Як пояснюють у Держміграційній службі, банки зокрема, відмовляються видавати споживчі кредити в торгових мережах побутової техніки. Водночас, у клієнтів, які пред’являють паспорти старого зразка, таких труднощів не виникає.

За даними ДМС, найчастіші скарги з приводу ID-карт надходять на ОТП Банк, Ідея Банк та ПУМБ.

Читайте також: Паспортний ажіотаж: реалії оформлення біометричного паспорта

У НБУ вже відреагували на такі скарги – розіслали банкам та профільним об'єднанням окремий лист, в якому наголошують, що з 10 лютого 2017 року ID-картку необхідно вважати повноцінним аналогом класичного паспорта громадянина України, пише видання "Минфин".

"Щоб уникнути негативних наслідків і непорозумінь при роботі з клієнтами, НБУ вважає необхідним для банків вжити відповідні заходи щодо ознайомлення працівників із змінами законодавства. Зокрема, це стосується використання клієнтами ID-картки, яка є повноцінним паспортом громадянина України", – йшлося в листі регулятора.

Читайте також: В українців з'явилися труднощі з отриманням закордонного паспорта