Про це інформує прес-центр "Укрзалізниці".

Читайте також: В Україні "зависли" вантажні перевезення, бо "Укрзалізниця" не може впоратися, – нардепи

Наразі через електронні канали клієнти Укрзалізниці купують близько 50% квитків від загального продажу, тоді як ще у 2011 році, коли було впроваджено оформлення квитків через офіційний сайт компанії, цей показника сягав лише 1%,
– йдеться у повідомленні.

Загалом від початку впровадження послуги через інтернет було реалізовано 70 мільйонів залізничних квитків.

Нагадаємо, нещодавно стало відомо про те, що "Укрзалізниця" вдвічі збільшила перевезення пасажирів до країн Євросоюзу. У компанії підрахували, що за поточний рік перевезли на 100 тисяч пасажирів більше, аніж попереднього.