Вартість реклами на Facebook з початку року зросла на 74%

19 липня 2011, 21:01
Читать новость на русском

Джерело:

Лента.Ру

Вартість одного кліка в соціальній мережі Facebook зросла в порівнянні з минулим роком більш ніж на 74%.

Про це повідомила газета „The Financial Times“ з посиланням на звіт маркетингового агентства TBG Digital. TBG проводило дослідження на ринках Великобританії, Франції, Німеччини і США. Фахівці агентства прийшли до висновку, що подібних показників не спостерігалося з часу різкого зростання вартості реклами в Google.

Дані про стрімке зростання популярності реклами в Facebook підтвердила компанія „Efficient Frontier“. Результати проведеного цією компанією дослідження показали, що вартість одного кліка на рекламне оголошення в соціальній мережі тільки за останні півроку збільшилася на 22%.

Директор по світовому маркетингу „Efficient Frontier“ Джонатан Бістон заявив, що, згідно з очікуваннями компанії, вартість реклами на Facebook зросте до кінця року на 80% порівняно з 2010 роком.