Видання Wall Street Journal запускає власну соцмережу

8 червня 2013, 07:19
Читать новость на русском

Джерело:

MediaSapiens

Газета The Wall Street Journal офіційно оголосила про запуск ділової соціальної мережі WSJ Profile. Там зареєстровані користувачі зможуть вказати інформацію про власний досвід і місце роботи, а також обмінюватися повідомленнями.

Новий проект ще не запустили, однак його уже вважають конкурентом LinkedIn.

WSJ Profile через кілька тижнів почнуть тестувати.

А до кінця року має відбутися міжнародний запуск соцмережі.

Читайте також: Facebook, YouTube і Twitter - найдорожчі соціальні мережі у світі

"Ми зможемо поєднати людей з усього світу, котрі мислять в одному напрямку, у єдину спільноту", – сказав генеральний видавець The Wall Street Journal Лекс Фенвік.