Відгук в інтернеті звів британський готель до межі банкрутства
3 жовтня 2011,
13:21
Читать новость на русском
Джерело:
euromag.ruВласниця готелю Riverside звинуватила портал TripAdvisor у доведенні її закладу до банкрутства.
За словами власниці, рівень бронювання місць в готелі впав практично до нуля після того, позитивний відгук про заклад на інтернет-ресурсі TripAdvisor позначили як підозрілий.
Представники порталу заявляють, що цей відгук був написаний менеджментом готелю, а це є порушенням правил користування сайту.
У Riverside кажуть, що відгук із комп'ютера готелю залишив задоволений сервісом клієнт.
Через відсутність клієнтів ціни номери у готелі впали на 70%, однак і це не допомагає.
Власниця готелю має намір подати в суд на інтернет-портал.