Відгук в інтернеті звів британський готель до межі банкрутства

3 жовтня 2011, 13:21
Читать новость на русском

Джерело:

euromag.ru

Власниця готелю Riverside звинуватила портал TripAdvisor у доведенні її закладу до банкрутства.

За словами власниці, рівень бронювання місць в готелі впав практично до нуля після того, позитивний відгук про заклад на інтернет-ресурсі TripAdvisor позначили як підозрілий.

Представники порталу заявляють, що цей відгук був написаний менеджментом готелю, а це є порушенням правил користування сайту.

У Riverside кажуть, що відгук із комп'ютера готелю залишив задоволений сервісом клієнт.

Через відсутність клієнтів ціни номери у готелі впали на 70%, однак і це не допомагає.

Власниця готелю має намір подати в суд на інтернет-портал.