На цьому тлі готелі говорять про погіршення умов проживання гостей, а турагентства наголошують на порушенні конфіденційності та підвищенні цін на послуги. Про це повідомляє 24 Канал з посиланням наEuronews Travel. ЦікавоВ які країни можна в'їхати просто так – без візи В Іспанії почала діяти скандальна вимога щодо туристів В результаті значного оновлення законодавства туристичні компанії тепер зобов'язані збирати та повідомляти владі понад 40 одиниць інформації, пов'язаної з бронюванням житла, та понад 60 пунктів даних про оренду автомобілів протягом 24 годин. Запитувана інформація, зокрема, включатиме: повне ім'я, адресу електронної пошти, номер паспорта або посвідчення особи, платіжні реквізити, домашню адресу, номери телефонів, кількість гостей, відомості про родинні стосунки, ступінь спорідненості з дітьми в туристичній групі. Збір даних буде здійснюватися готелями, будинками відпочинку, кемпінгами, туристичними агентствами та компаніями з прокату автомобілів. Компанії, які не дотримуватимуться цих правил, можуть бути оштрафовані на суму до 30 000 євро. Нові заходи були впроваджені на всій території Іспанії, а також на Балеарських і Канарських островах. Реакція туристичного сектора Іспанії Іспанська влада оголосила про збільшення кількості перевірок у рамках комплексної ініціативи, спрямованої на боротьбу з організованою злочинністю. Однак, цей крок викликав негативну реакцію з боку готельної індустрії, представники якої стверджують, що нові правила можуть негативно вплинути на загальний досвід відвідувачів. Іспанія запровадила нові вимоги щодо особистих даних туристів / Фото Unsplash Спочатку заплановане на січень 2023 року, впровадження цих правил було успішно відкладено майже на 2 роки завдяки провідній готельній асоціації країни CEHAT. Тепер асоціація розглядає можливість судового позову проти іспанської влади через "негативний вплив, який це положення матиме на готельний сектор і самих мандрівників". Нові правила означатимуть складніші та виснажливіші адміністративні процедури, що погіршить умови проживання гостей, –стверджуєCEHAT. Туристичні агенції висловили занепокоєння, що нові процедури можуть порушувати приватність громадян і створювати додатковий бюрократичний тягар. Вони попереджають, що ці зміни можуть призвести до збільшення робочого часу для персоналу, що в кінцевому підсумку призведе до збільшення витрат для мандрівників. Крім того, у нещодавній заяві Європейська асоціація туристичних агентів і туроператорів (ECTAA) та іспанська група туристичних агентств ACAVE зробили попередження щодо потенційних "серйозних наслідків для європейського туристичного ринку та захисту персональних даних мандрівників".