Вірусний ролик про "подвійне пограбування" виявився рекламою веб-серіалу від Facebook
Відеоролик про подвійне пограбування, який недавно з'явився в соцмережах і за короткий час зібрав кілька мільйонів переглядів, виявився фейком.
Ролик насправді виявився рекламою знятого Facebook веб-серіалу Five Points, пише Gizmodo. Відео стилізоване за кадри з камери відеонагляду.
Двоє злочинців намагаються вкрасти продукти з маркету, доки туди не вривається ще один зловмисник, озброєний дробовиком. Тоді перші двоє обеззброюють його, передають зброю продавцеві, а самі втікають.
Читайте також: "Найгірший олімпієць": лижниця з дисципліни "видовищних трюків" прокотилася без трюків
Хоча відео, як і задумували у Facebook, стало вірусним, подібні дії соцмережі багато користувачів назвали парадоксальними: мовляв, компанія, яка вже багато місяців говорить про боротьбу з фейковими новинами, сама поширює підробку.