Вітаємо у Німеччині на міжнародному Берлінському авіасалоні
Це найбільше авіашоу за 100-річну історію: свої досягнення в аерокосмічній галузі тут продемонстрували понад 1100 компаній зі 47-ми країн світу.
Загалом на показ виставили приблизно 300 літальних апаратів, серед яких - найбільший пасажирський лайнер Airbus A380. Потішила компанія відвідувачів виставки і новим військовим вантажним літаком A400M.
Компанія Eurocopter продемонструвала новий транспортний гелікоптер CH-53GA. Машини цієї серії вже перебувають на озброєнні у США, однак цю модель розробили для збройних сил Німеччини.
Антуан ван Жан (механік льотних випробувань, Eurocopter): "Одна з найбільших переваг цього гелікоптера - повністю цифрова кабіна. Тут є 5 великих дисплеїв, які можна реконфігурувати під будь-який формат. Здебільшого пілот використовуватиме перші два рівні приладів, тому вони зручні та прості у користуванні. Також ми встановили новий автопілот з доопрацьованими системами безпеки. Це допоможе зменшити навантаження на льотчика, особливо у гарячих точках."
Швейцарська компанія RUAG показала оновлений легкий двомоторний літак Do228NG. Апарат має скляну кабіну та новітні пропелери з п'ятьма лопатями.
Олівер Пардун (компанія RUAG): "Пропелер з п'ятьма лопатями працює тихіше та ефективніше. Кабіна зі скла - це передова розробка, у якій ми використали наші останні досягнення. Тут є 4 дисплеї, які підвищують рівень безпеки під час польоту."
А цей літальний апарат є демонстрацією передових на сьогодні авіатехнологій. Antares DLR-H2 працює на паливних елементах, тому він не забруднює атмосферу та має низький шумовий поріг.
Джозеф Калло (Німецький аерокосмічний центр): "Це стандартний літак, до якого приладнали два багатофункціональні контейнери. Паливний елемент розташований ззаду одного з них, з цього боку. А ось повітрозабирач. Повітря засмоктується у паливний елемент і відіграє роль окислювача. Потім воно видувається з іншого боку."
Берлінський авіасалон відбувся на території аеропорту Шьонефельд. Загальна площа експозиції - 250 тис. кв. м.