Volvo і Vattenfall розробили перший дизельно-електричний гібрид
Корпорація Volvo Cars спільно з енергетичною компанією Vattenfall представила перший у світі серійний дизельно-електричний гібрид.
Авто сконструювали на платформі універсала V60.
“Головна перевага цього гібрида - поєднання економного 2.4-літрового дизельного двигуна зі 70-сильним електромотором. Водій може обирати, в якому режимі їхати: виключно електричному, дизельному або ж гібридному, в якому задіяні обидва агрегати”, - каже президент і головний виконавчий директор Volvo Cars Стефан Джейкобі.
При повністю заряджених акумуляторах гібрид може проїхати виключно на електротязі до 50 км. Запас ходу залежить від типу дорожнього покриття, клімату і стилю водіння. Тобто більшість власників зможуть їздити на роботу і додому без підзарядки батарей.
Гібридний режим забезпечує оптимальні їздові якості і мінімальне забруднення атмосфери. Викиди СО2 в змішаному циклі не перевищують 50 г/км, а розхід пального - приблизно 1,9 л на 100 км. Запас ходу в такому режимі - до 1200 км.
“Настільки низький розхід означає, що вам потрібно буде заїжджати на автозаправну станцію десь раз у місяць”, - каже керівник проекту Карл-Йохан Екман.
У Volvo Cars та Vattenfall переконані, що їхня співпраця має хорошу перспективу. Енергетична компанія зараз вкладає великі кошти у розвиток інфраструктури зарядних станцій у всій Європі.
“Ми сподіваємось пришвидшити електрифікацію автоіндустрії. Окрім цього, звісно, у нас є ще й власна амбітна мета - стати передовим постачальником обладнання для зарядних станцій”, - каже віце-президент Vattenfall Анніка Рамскьолд.
Універсал V60 спеціально обрали в ролі платформи для нової розробки. Автомобіль має високий рівень безпеки, і завдяки цьому сконструйований на його базі гібрид - найбезпечніший у світі.
“Наша мета - аби цей гібрид мав високий рівень безпеки. Він має бути таким же безпечним, що й усі решта автомобілі Volvo”, - каже головний експерт Volvo Cars зі систем безпеки Томас Броберг.
Зрозуміло, гібридні V60 коштуватимуть дорожче, аніж звичайні, і пов'язано це головно з високою собівартістю літієво-іонних батарей. Втім, виробники стверджують - низький розхід пального дозволить автовласникам досить швидко компенсувати витрати.
Європейські продажі V60 Plug-in Hybrid розпочнуться у 2012 році. Приблизна вартість - 50 000 євро.