“Євробачення-2010” - ювілейне - 55-те

28 травня 2010, 20:35

55-те за рахунком “Євробачення” Норвегії допомагає проводити сама природа - за 2 тижні від початку конкурсу дощ тут йшов лише раз. Аби місцеві і туристи бува не забули про найважливішу для Осло подію року - у центрі висять спеціальні нагадування.

Тетяна Самойлик (журналіст): “Bonjour”, “Hello”, “Привіт” - такими банерами з логотипом “Євробачення-2010” обвішані всі центральні вулиці норвежської столиці Осло. Вітання різними мовами - це своєрідний анонс пісенного конкурсу. Який цього року випала честь проводити Королівству Норвегії. Загалом це вже третє “Євробачення”, яке приймає країна”.

До цього року Норвегія уже двічі проводила у себе “Євробачення” - у 1986 і 1996 роках. На знак вшанування минулорічної перемоги Олександра Рибака, щодня годинник на головній будівлі країни - Ратуші - відбиває ноти переможної “Fairytale”. Подивитися на найбільше музичне шоу в Європі до Осло з’їхалися десятки тисяч туристів. Тож на вулиці норвезької столиці висипали продавці дрібними, але не дешевими сувенірами - маленький магнітик - близько 40 крон, це 50 гривень. Вганяє туристів у заціпеніння і вартість номера у готелі - від 80 євро доба, і вартість квитків на конкурс - від 36 до майже 200 євро.

Мар’я (туристка): “Все дуже чудово, мені все подобається, єдине, що не влаштовує - це дорогі квитки на сам конкурс - в межах 1000 норвежських крон, а так - дуже багато привітних людей, все прекрасно”.

Попри чималу вартість, всі квитки на фінал розмели ще в день відкриття кас. Під арену обладнали найбільший критий стадіон Скандинавії - Telenor.

Сванте Стокселіус (виконавчий керівник “Євробачення”): “Цьогоріч сцена для конкурсу відрізняється від попередніх, адже на ній не буде жодного екрану, що додає особливого ефекту. Разом з тим, учасники конкурсу-2010 неспецефектів компенсуються надзвичайно сучасним світловим обладнанням”.

Організація “Євробачення” обійшлася Норвегії лише у 17 мільйонів євро, з яких 9 мільйонів повернуться прибутком від продажу квитків. Це найдешевший конкурс за останні 3 роки. Приміром - у 2008 р. Белград на “Євробачення” витратив 24 мільйони євро. Російське шоу 2009 р. затягло на 35 мільйонів євро.