Як Київстар трансформувався з телеком-оператора в ІТ-компанію та допомагає масштабувати бізнес
Сьогодні компанії активно трансформуються, розширюють сфери своєї діяльності та урізноманітнюють асортимент товарів і послуг. Такий підхід дає змогу завоювати нові ринки та залучити більше клієнтів. Необхідність трансформації для бізнесу життєво важлива і зараз ми розкажемо чому.
Чому бізнесу необхідно трансформуватися
Трансформація бізнесу — це необхідність, яка вимагає радикального перегляду бізнес-процесів та підходів до роботи з клієнтами. Здатність швидко адаптуватися до змін та оптимізувати свою роботу "на льоту", підлаштовуючись під очікування клієнта, — головні виклики, які несе із собою диверсифікація.
Диверсифікація бізнесу допомагає зберегти стабільність під час кризи та знайти нові шляхи розвитку.
До прикладу, ви власник мережі фітнес-клубів, але в умовах пандемії стало неможливо вести заняття у звичному режимі. У вас є два виходи: повністю зупинити бізнес до зняття обмежень або перейти в онлайн-формат та запропонувати клієнтам віддалені тренування.
Звичайно, на розвиток нового напряму потрібні будуть сили та засоби, проте бізнес збереже стійкість.
Диверсифікація дає бізнесу низку переваг і робить його сильнішим:
Фінансова стабільність. Якщо компанія розвиває одразу кілька напрямків, це знижує фінансові ризики.
Конкурентні переваги. Чим ширша лінійка ваших продуктів або послуг, тим більше ви виділяєтеся серед конкурентів на ринку.
Прибуток. Якщо основна сфера бізнесу просіла за умов кризи, інші напрямки допоможуть отримати дохід.
Успішний приклад трансформації та диверсифікації подає телеком-оператор Київстар, який пропонує нові послуги нарівні зі звичними сервісами.
Сьогодні Київстар це вже далеко не лише оператор, а повноцінна ІТ-компанія, спектр послуг якої охоплює різні сектори бізнесу – від обробки й аналізу інформації до цифрових продуктів на базі Big Data і не тільки.
Цифрові продукти Київстар сьогодні відомі як приватним підприємцям, так і малому й середньому бізнесу, а великі компанії, підприємства і навіть державні структури вже давно користуються послугами та продуктами Київстар у різних галузях і напрямках своєї діяльності.
Київстар має вкрай широкий спектр продуктів та сервісів, які ще кілька років тому могли бути запропоновані лише ІТ-компаніями або взагалі не існували на ринку, та на все це знадобилося маса часу й роботи, а головне – компанія завжди рухалася в ногу з часом і трансформувалася у потрібний момент, застосовуючи нові інструменти й технології та створюючи нові продукти.
Підтримка сучасних трендів
Інтернет речей
Сьогодні доступ до інтернету має практично будь-який ґаджет. Такі пристрої допомагають нам у повсякденному житті. Водночас вони не можуть працювати просто так.
Київстар активно працює над тим, щоб розумні пристрої могли безперешкодно "спілкуватися" між собою і в цьому їм допомагають звичні інструменти, які компанія адаптувала до вимог сучасності із застосуванням інноваційних технологій.
Завдяки новому підходу, вчорашній телеком-оператор уже сьогодні перетворився на повноцінну ІТ-компанію та створює продукти, які дають змогу моніторити й контролювати споживання природних ресурсів, в автоматичному режимі передаючи дані з лічильників в єдиний центр, відстежувати в режимі реального часу аварії на інфраструктурних мережах і швидше реагувати на них.
Завдяки таким "розумним" технологіям наші міста стають дедалі безпечнішим місцем, де все автоматизовано та контрольовано, а інфраструктура побудована так, щоб набувати неабиякого комфорту й зручності для мешканців міста
Співпраця та адаптація існуючих інструментів
Microsoft Azure з Київстар
Сучасний бізнес практично не може успішно існувати без співпраці та хмарних сервісів. Це ще один важливий тренд продиктований сучасними технологіями та постійним розвитком компаній та сервісів. Саме тому інші компанії та бізнеси сьогодні вже практично не можуть обійтися без хмарних продуктів. Компанії пропонують різні рішення, і лише деякі з них можуть гарантувати збереження даних, наприклад, на серверах в Україні.
Київстар протягом років успішно диверсифікувалася розширюючи свої продукти й сервіси не нехтуючи співпрацею з технологічними гігантами. Так уже протягом кількох років можна скористатися унікальним та надійним рішенням, розробленим у співпраці з Microsoft та її продуктом Azure.
Це гібридне хмарне рішення має назву "Azure Stack з Київстар" і передбачає не лише зберігання серверів і даних в Україні на дата-центрах Київстар, а й доступ до всіх інструментів глобального Azure.
Платформа Azure з Microsoft – визнаний багатьма інструмент, роботу якого забезпечують 100 захищених дата-центрів у більше ніж 60 країнах світу. Azure пропонує понад 200 продуктів і послуг, які допомагають виконувати й планувати бізнес-завдання.
До речі, таких комплексних рішень як Azure Stack з Київстар, що побудовані на платформі світового лідера хмарних сервісів і адаптовані під український ринок, більше немає. Його пропонує лише Київстар.
Microsoft Office 365
Іншим чудовим прикладом такої адаптації є пакет офісних програм Microsoft Office 365, який допомагає вирішувати повсякденні офісні задачі.
Сьогодні це вкрай популярний та актуальний інструмент, який дає змогу в найкоротші терміни розгорнути сучасне робоче місце для співробітників як в офісі, так і віддалено – будь-де з доступом із будь-якого мобільного чи стаціонарного гаджета з максимальним ступенем захисту.
Готовність до актуальних загроз
Одним із важливих аспектів трансформації є можливість підготувати компанію до протистояння перед загрозами, які можуть негативно вплинути на її роботу. Київстар є чудовим прикладом компанії, яка добре підготувалася та бореться із тими небезпеками, які раніше завдавали чимало клопоту.
Компанія неодноразово страждала від гучних хакерських атак і просто змушена була розробити власні інструменти для ефективного протистояння та захисту. Врешті це перетворилося на окреме відгалуження бізнесу, який ефективно допомагає боротися проти кіберзагроз іншим підприємствам.
Упродовж 2021 року, за даними Techjury, хакери щодня здійснювали в середньому 30 тисяч успішних атак. Загалом, 64 % компаній по всьому світу хоча б один раз ставали жертвою хакерів. У 2020 році витік даних компаній у 63 % випадків відбувся саме з вини хакерів, які криптували дані та вимагали за них викуп, а в іншому випадку – продавали чи зливали дані в мережу.
Експерти компанії Київстар блокують щомісяця понад 300 тисяч атак на вебсайти та додатки. Щоб гарантувати безпеку користувачів, Київстар застосовує інструменти, розроблені провідними постачальниками рішень у галузі інформаційного захисту – Fortinet і Barracuda.
Перетворення досвіду в нові продукти
Сервіси Київстар на основі Big Data
Для ефективної трансформації важливо використовувати власний досвід та напрацювання. Це допомагає створити нові продукти та поширити свій бізнес на нові ринки.
Наприклад Київстар, як телеком-оператор має змогу збирати та накопичувати різноманітні дані робота з якими дає змогу розробити й запропонувати нові продукти та сервіси у різних напрямках
Так продукти Київстар на базі Big Data стали незамінними інструментами у сфері маркетингу, торгівлі, фінтеху, будівництва, логістики та інших напрямках.
Компанія має прямий доступ до цієї інформації й розробила низку інструментів для її обробки, завдяки яким клієнти Київстар можуть тримати руку на пульсі у спілкуванні з клієнтом 24/7.
Новинки для бізнесу: тариф "ВАШ" від Київстар
І звісно ж, компанія не забуває про обслуговування абонентів: пропонує їм нові оптимізовані тарифи, постійно вдосконалює послуги й сервіс і додає цікаві фішки.
Нещодавно Київстар запустив лінійку тарифів "ВАШ" для бізнес-абонентів. Корпоративні тарифи, крім стандартних дзвінків та інтернету, уже звично включають частину сервісів для бізнесу. А тепер контрактні абоненти отримали нову фішку – "Суперсили". По суті, це додаткові послуги в тарифі, які не потребують оплати.
Детальніше про нові тарифи "ВАШ" від Київстар читайте у нашому матеріалі.Київстар працює на ринку України із 1997 року і вже давно перестав бути просто оператором мобільного зв’язку. Зараз це потужна технологічна компанія, яка успішно трансформувалася і тепер пропонує бізнесу й державним підприємствам комплексні сервіси для вирішення широкого спектра завдань.
Корисні інструменти та досвід Київстар сьогодні допомагають іншим компаніям трансформуватися, перебуваючи у тренді та переходячи у діджитал. Крім того, сама компанія постійно розвивається та пропонує нові й вдосконалені продукти, які відповідають часу.
Київстар за майже 25 років на ринку неодноразово змінювався під вимоги сучасних ринків та продовжує це робити, постійно пропонуючи нові інструменти та послуги на базі сучасних та інноваційних технологій, які гарантують клієнтам якісний сервіс. Це чудовий приклад для інших компаній, як важливо не стояти на місці, використовувати власний досвід та напрацювання, перетворюватися та допомагати змінюватися іншим.