Укр Рус
28 жовтня, 18:30
4

Як компанія LEROY MERLIN адаптує європейську модель бізнесу до українського ринку

ПАРТНЕРСЬКИЙ МАТЕРІАЛ

Французька компанія LEROY MERLIN прийшла в Україну 17 років тому й успішно зайняла велику нішу рітейлу в будівельній галузі. Брендові гіпермаркети з'явилися у столиці та інших регіонах.

2022 рік став серйозним випробуванням для всього бізнесу в Україні, але, маючи всередині компанії чітке прагнення допомагати українцям у складний період, LEROY MERLIN, попри всі ризики, ухвалила рішення залишитися в країні та продовжити розвиток своєї мережі, інформує 24 Канал.

 Буде цікаво Бюджетний ремонт – легко з будівельним гіпермаркетом LEROY MERLIN

З вересня 2023 року український офіс очолює француженка Аксель Берналь, яка замість пропозицій керувати офісами у Португалії або Італії обрала Україну, і тепер каже, що робота в нашій державі відкрила їй нові сенси.

"Для мене це не просто робота – я щиро захоплююсь українцями. Мета LEROY MERLIN – побудувати тут такий самий великий бізнес, як і в Європі, але із серцем і увагою до кожного, хто робить його можливим. Бо саме люди є справжньою цінністю", – запевняє Аксель Берналь, CEO LEROY MERLIN UKRAINE.

Від французької моделі – до українського підходу

LEROY MERLIN – найбільша мережа DIY-магазинів у Європі та третя за масштабом у світі. Втім, як зазначає Аксель Берналь, неможливо просто перенести успішну модель з Франції в Україну без адаптації.

Не можна просто взяти модель із Франції й перенести її в Україну – варто адаптувати її до місцевої реальності. Найважливіше – бути ближчими до людей, 
– переконана CEO LEROY MERLIN UKRAINE.

Ключем до адаптації стало зміщення акценту з процесів і масштабів на людський фактор. Аксель приділяє особливу увагу команді: регулярно відвідує магазини, спілкується з працівниками, іноді – через перекладача, але дедалі частіше – українською.

"Постійна присутність у магазинах і відкритий діалог допомагають мені будувати ту саму близькість із командою, яку я мала у Франції", – зізнається Аксель Берналь.

Аксель Берналь, CEO ЛЕРУА МЕРЛЕН в Україні / Фото, надане 24 Каналу

Бізнес у воєнний час

Попри всі виклики війни, LEROY MERLIN не лише зберегла діяльність в Україні, а й продовжує розвивати ринок. Одним із важливих кроків стало створення нового формату магазинів – MEGABUD у Миколаєві, який спеціалізується на забезпеченні потреб відбудови.

"MEGABUD – це не нова версія LEROY MERLIN, а зовсім інша концепція. Вона народилася з ідеї допомагати людям у відбудові. Якщо LEROY MERLIN має більш загальний підхід, то MEGABUD спеціально створений для потреб відновлення: 10 000 метрів квадратних, понад 20 000 товарних позицій і 100% українських працівників", – додає Берналь.

Новий формат є частиною довгострокової стратегії компанії – бути партнером України у процесі відновлення.

Передусім ми хочемо підтримати відновлення, створити робочі місця і зміцнити економіку країни. Ми прагнемо, щоб MEGABUD став еталоном для України, і плануємо розширюватися в інші міста, де потреби у відбудові є найбільшими,
– наголошує CEO.

Аксель Берналь, CEO ЛЕРУА МЕРЛЕН в Україні / Фото, надане 24 Каналу

Людське обличчя великого бізнесу

Для Аксель Берналь адаптація бізнес-моделі в Україні – це не лише економічне завдання, а й питання спільної мети, взаємоповаги та довіри. Її особиста історія почалася з поїздки до Ірпеня на відкриття будинку, який відновив благодійний фонд Solidarity.

"Я бачила усмішки, надію, сльози радості, і всередині мене щось перемкнуло. Я відчула, що хочу бути тут не як гість, а як людина, яка може бути корисною", – додає СЕО.

Берналь переконана: сьогодні європейський бізнес в Україні має не лише комерційні завдання, а й важливу соціальну місію – бути частиною великого процесу суспільного відновлення, допомагаючи країні ставати сильнішою.