Архів
Курси валют
Погода
      youtube @24
      Loading...
      google @24
      RSS СТРІЧКА
      Загальний RSS

      Топ новини

      Відео новини

      Як фантомний завод ремонтує дороги на Вінниччині

      Стрічка за стрічкою, мільярд за мільярдом, президент за прем’єром. Це національна кампанія з ремонту доріг і презентації кожного відремонтованого кілометра. Зараз на ці ремонти грошей витрачають в рази більше, ніж в попередні рази. За кадром залишаються питання: хто отримує мільрди, на яких умовах і з яким результатом.

      Весна-літо – гаряча пора для ремонтних доріг. На автомобільних дорогах парує свіжий асфальт, по асфальту парують колеса прем'єрського авто. Володимир Гройсман наприкінці травня вирушив у турне по областях України.

      Читайте також: Про куряче лайно: у чому причина наїздів на "Гаврилівських курчат" і до чого тут Косюк

      Одних журналістів возить із собою, інші – чекають прем'єра на об'єктах. У кожній області Гройсман показово перевіряє якість ремонту і розповідає електорату про категоричні плани уряду Гройсмана.

      Дороги діляться на дві категорії. Одні – це ті, які зробив уряд Гройсмана, другі – які має зробити уряд Гройсмана. У 2018 році ми виділяємо 47 мільярдів гривень на дороги,
      – зазначив Володимир Гройсман.

      Цифри і справді рекордно збільшуються. На Вінничині, де Гройман народився і виріс, і 8 років був мером, на дороги витратять, як за попередні 4 роки, а це понад 1,5 мільярди.

      Читайте також: Як бурштиновий депутат від БПП Розенблат "продає крила" українським військовим

      У 2018 році підряд на дороги у Вінницькій області вперше отримала одеська фірма "Ростдорстрой", взяла участь у 8 тендерах, конкуруючи з місцевим автодором. Представник на Вінниччині – Констянтин Демішкан. "Ростдорстрою" дісталося контрактів на 300 мільйонів гривень. Компанію, яка має будувати дороги, формально називають бізнесом Труханова.

      Труханов
      Труханова формально називають власником бізнесу

      Заради рівності асфальту запровадили правило – не далі як за 150 кілометрів від місця проведення ремонту, у виконавця має бути асфальтобетонний завод.

      У тендерній документації одесити вказали завод у селі Стрижавка, що під Вінницею. Однак про таку фірму ніколи не чула селищна голова. Про те, що такого заводу немає, помітили місцеві активісти, пізніше ним зацікавилась поліція. Тоді ж Нацпол почав розслідування підробки документів на тендер.

      Більше – дивіться у повному випуску програми "Наші гроші".

      Джерело: 24 канал
      powered by lun.ua
      Якщо Ви виявили помилку на цій сторінці, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter
      Коментарі
      Більше новин
      При цитуванні і використанні будь-яких матеріалів в Інтернеті відкриті для пошукових систем гіперпосилання
      не нижче першого абзацу на Телеканал новини «24» — обов’язкові.
      Цитування і використання матеріалів у оффлайн-медіа, Мобільних додатках, SmartTV можливе лише з письмової згоди Телеканалу новин «24».
      Матеріали з маркуванням «Реклама» публікуються на правах реклами.
      Усі права захищені. © 2005—2017, ПрАТ «Телерадіокомпанія “Люкс”», Телеканал новин «24»
      Залиште відгук