Як керівники російської залізниці відмивають гроші
2 березня 2016,
08:04
Читать новость на русском
Залізниця. Колись, у старі часи, вона відкривала нові горизонти, навколо неї будувалися нові міста, а хто володів нею, той володів світом. Пройшло майже 200 років з часу запуску першого громадського паровоза, але деякі речі не змінилися – особливо в Росії.
На 45% завищена ціна будівництва залізничних об'єктів в Байкало-Амурській магістралі. Після аудиту виявилося, що під час робіт керівники російської залізниці перевиконали бюджет на 8,5 мільярдів рублів.
Причин різні. Наприклад, щебінь везли за 3-4 кілометри від місця будівництва, а працівників чомусь доставляли літаком аж з Бєлгорода.
Читайте також: Російський уряд шукає на чому зекономити