Як легендарне американське авто стало "китайською мрією"
У свіжому випуску програми "Авто24" – схоже, зовсім скоро іконі американського автопрому – Cadillac – доведеться переїжджати до Китаю. Бо він перестає бути символом люксового американського авто, перетворюючись на "мрію китайців".
Виявляється, в Америці автомобілі цього легендарного бренду продаються гірше, аніж в Піднебесній. Для порівняння – минулого місяця китайці придбали 17 тисяч Cadillac, в той час як американці на 3 тисячі менше.
Виставка Cadillac в Гуанчжоу, Китай
А за рік ринок Китаю споживає 142 тисячі машин, які колись вважалися символом американського автопрому, перетворивши Китай на ринок №1 для американської марки.
Читайте також: На Кіпрі знайшли автосалон Toyota із зразками авто 1970 року: фото
До слова про шикарні авто. Якщо ви мрієте про Ferrari, то треба приготувати мінімум 200 тисяч євро. Якщо трохи не вистачає, то можна обрати і вживаний спорткар цієї марки. А за 150 тисяч ви можете розраховувати хіба що на книжку про Ferrari. Саме стільки на аукціоні планують отримати за видання The Official Ferrari Opus, выпущене в 2011 році і присвячене історії видатного італійського виробника суперкарів.
Видання The Official Ferrari Opus
Найпростіший варіант книжки колись коштував 4 тисячі доларів, а найдорожчі були прикрашені навіть діамантами. Саме один з екземплярів діамантової серії продадуть на аукціоні у Нью-Йорку, плануючи отримати за нього від 125 до 170 тисяч доларів.
Про презентацію BMW нової моделі Х2 на основі доповненої реальності та перетворення людей на кіборгів на заводах Ford – дивіться у програмі.