Як переміщають великі вантажі, вагою понад 1000 тонн
Тільки одній машині у світі під силу переміщати вантажі вагою до 1600 тонн. Це самохідна транспортувальна система"Вілс", або просто — колеса.
"Джек Ап Ріґ" – бурова платформа з висувними опорами, здатна стояти посеред моря. Заввишки ця конструкція – 72 метри, завширшки – 34, її вага — неймовірні 1200 тонн, а це — шість "Статуй Свободи" разом узяті.
Будівництво платформи завершилося. Однак спустити на воду цю гору металу вагою у понад 1000 тонн — надскладне завдання. Зазвичай платформа сходить на воду по спеціальних коліях, але в цьому випадку габарити платформи такі, що якщо б будували колію, вона обійшлася б у половину вартості платформи.
Тільки одній машині під силу перемістити таку платформу з суходолу на воду — це "Вілс", або просто — колеса. Самохідна транспортувальна система виробництва фірми "Ґолдхофер" є найпотужнішою у світі. Максимальна вантажопідйомність – 1600 тонн, потужність – 2 тисячі кінських сил.
Система складається з колісних секцій, у кожній по чотири колеса і дві осі. Якщо зчепити 32 такі секції, їхня загальна потужність становитиме 2 тисячі кінських сил, тобто навіть більше, ніж у танка "Абрамс". Зараз у світі її використовують тільки три компанії. Підняти не підйомне — цим династія Берардів займається вже понад півстоліття. Усе почалося 1945 року, з дідуся Роя, його старенької вантажівки, і компактного будинку, який стояв не на тому місці.
Читайте також: Звичайний гелікоптер, що здатен підняти вражаючі вантажі
У Брейдена виникли сумніви з приводу того, чи можна взагалі перемістити на маленьку баржу платформу, яка важить 1200 тонн. Якщо під час завантаження платформи на баржу буде порушено центрування, це буде повне фіаско. Баржа перекинеться. Цього не можна допустити. Платформа вартістю декілька мільйонів доларів опиниться на дні бухти. Щоб здійснити місію, Брейденові Берарду знадобляться всі 32 колісні секції.
Інженери збирали колісні секції у два довгі ланцюги, які везтимуть бурову платформу. Колісні секції з’єднані одна з одною намертво. Завдяки такому надійному кріпленню колісна лінія діє як єдиний монолітний транспортний засіб. Система черпає сили з блоків живлення потужністю 490 кінських сил. Вони приводять у рух двигуни й гідравлічні системи підйомника. Завдання вкрай складне.
Як гігантську платформу спустили на воду — дивіться у відеосюжеті.