Як роблять подушки безпеки? Їхня неправильна конструкція може вбити водія

27 грудня 2014, 20:35
Читать новость на русском

За останні 30 років кількість автомобілів збільшилася, а з ними зросла й кількість аварій. Водночас летальних випадків менше й багато в чому завдяки геніальному винаходу – подушці безпеки.

Шведська компанія “Autoliv” щороку проектує та виготовляє понад 3,5 мільйони подушок безпеки.

Для початку подушка не повинна звисати збоку. За менш ніж секунду після аварії вона має повністю надутися чітко навпроти вашого обличчя. Для цього в неї є лише 50 тисячних секунди.

Якщо подушка не здувається впродовж наступних двох десятих часток секунди, то може сама вбити пасажирів, наприклад зламати шию водія. І навпаки – в разі надто швидкого здування, голова пасажира може потрапити в бардачок.

Після знищення багатьох манекенів, інженери зрозуміли, що життєво важливо, аби подушка почала здуватися в ту ж мить, коли остаточно надулася.

Саме здування подушки створює пом'якшувальний ефект. Цього досягають завдяки двом вентиляційним отворам, що розташовані на кожному боці подушки.

Звісно, перед тим, як запропонувати новий засіб безпеки, його спершу потрібно випробувати на численних манекенах.