Як українська компанія перевернула уявлення світу про віртуальну реальність
Кілька років тому окуляри віртуальної реальності стали справжньою сенсацією, адже дарували геймерам абсолютно нові відчуття. Українцям цього виявилося мало. Мовляв, подумаєш, можна крутити головою на всі боки. А от якби ще й рухатись.
Тож українська компанія MM One наважилась на експеримент – так би мовити крісло віртуальної реальності.
Кріслу потрібні чотири кубічні метри простору, адже кидатиме вас на всі 360 градусів. За безпеку не турбуйтесь – вас триматимуть одразу п'ять поясів безпеки. Комплектовання німецьке, але складають крісло саме в Україні. Усе настільки надійно, що команда вже отримала європейський сертифікат якості.
Насправді в одеситів є декілька конкурентів, але жоден з них не може похвалитися таким рівнем синхронізації між кріслом і подіями у грі. Якщо геймер різко поверне, то одеське 120-кілограмове крісло відреагує всього за 30 мілісекунд.
Розробка найкраще підходить для ігор зі швидкістю і крутими віражами – гонки, авіасимулятори і космічні пригоди.
Наразі крісла доволі дорогі – кілька десятків тисяч доларів. Тож удома його, на жаль, не поставиш. Цільова аудиторія одеситів – це парки розваг і торгові центри.
Для розширення проекту наразі шукають інвесторів. Американські консалтингові компанії припускають, що вже у 2020 році ринок віртуальної реальності сягне 30 мільярдів доларів.
Читайте також: Як звичайний українець став дизайнером світових автомобільних брендів