Наступного тижня влада планує організувати мітинги біля головних офісів компаній, які відмовляються припинити фінансування кривавого російського терору.

Важливо Міжнародні санкції зламають російську економіку, – експерт Atlantic Council

Де будуть мітинги

  • Metro – Дюссельдорф, Німеччина;
  • Danone – Париж, Франція;
  • Nestlé – Веве, Швейцарія;
  • Colgate-Palmolive – Нью-Йорк, США;
  • Johnson & Johnson – Нью-Джерсі, США;
  • Renault – Париж, Франція;
  • SKF – Гетеборг, Швеція;
  • Bosch – Герлінген, Німеччина;
  • Danieli – Буттріо, Італія;
  • Grundfos – Б’єррингбро, Данія;
  • Syngenta – Базель, Швейцарія;
  • DuPont – Делавер, США;
  • Dow Chemical – Мічиган, США;
  • Райффайзен банк – Відень, Австрія;
  • Unicredit – Мілан, Італія;
  • Société Générale – Париж, Франція;
  • Citi – Нью-Йорк, США.

Влада просить усіх, хто може взяти участь в протестах, заповнити форму.


Компанії, які не вийшли з російського ринку / Фото зі сторінки Криклія

Подоляк теж закликав виходити на мітинги

Радник глави ОП Михайло Подоляк зауважив, що директори Danone, Nestle, Unilever та P&G завжди у рекламних кампаніях використовували усміхнених дітей. Тепер рекламні кампанії цих "продавців смерті" мають бути побудовані на чорно-білих знімках загиблих українських дітей.

І з гаслами відповідними: "Ви їсте цей кривавий шоколад, щоб росіяни із задоволенням убивали цих українських дітей!" Так от, відтепер і назавжди запам'ятайте, що всі ці мерзенні бренди навмисне, добровільно, з великою жадібністю оплачували криваву війну росіян проти України,
– наголосив чиновник.

Тому Подоляк теж наголосив, що треба виходити на мітинги, аби зруйнувати їхню репутацію.


Нові варіанти для реклами цих брендів / Фото зі сторінки Подоляка

Може зацікавити – У Росії продовжують битися за цукор: