Якість, якій довіряєш: як влаштований сервіс мережі АЗК UPG

1 вересня 2023, 09:15
Читать новость на русском
ПАРТНЕРСЬКИЙ МАТЕРІАЛ

Ви ніколи не замислювались, чому ми шукаємо АЗК певного бренду і байдуже оминаємо решту? Щоб знайти відповідь на це запитання та зрозуміти, з яких деталей вибудовується сучасний сервіс високої якості, зазирнімо за лаштунки одного з найпопулярніших брендів на ринку – національної мережі АЗК UPG.

Раз на квартал кожен комплекс складає так званий "внутрішній іспит", інформує 24 Канал. Зауважимо, що у компанії регламентовано не лише те, що стосується стандартів якості пального.

Читайте також На АЗК UPG літо в задоволення з морозивом власного виробництва ice U

Існує ще понад 250 точок контролю, кожна з яких – важливий елемент у функціонуванні одного злагодженого механізму. Перевірку здійснює спеціальний інспектор із центрального офісу. Без попередження, за методом "360 градусів": від початку заїзду на заправку і до всіх внутрішніх приміщень. Чим відрізняється справді якісний та продуманий до дрібниць АЗК від просто гарного – розбирався 24 Канал спільно з АЗК UPG.

Що таке справді якісний сервіс на прикладі АЗК UPG / Фото пресофісу АЗК UPG

Вхідна група комплексу

Саме звідси розпочинається перевірка інспектора будь-якого АЗК UPG. Коли мовиться про зручність, дрібниць не буває, адже саме з них розпочинається якісний сервіс.

Важливо абсолютно все: як охайні килимки на вході до торговельної зали та кришталева чистота скла на АЗК, так і рівень наповнення смітників.

Стела АЗК: якість видно здалеку

Комфортний АЗК розпочинається ще у той момент, коли ви вирішуєте на нього звернути. Тобто зі стели – першого, що бачить водій ще під час активного руху трасою.

Стели комплексів UPG розміщені так, що у вас завжди є можливість вчасно побачити заправку і безпечно на неї звернути. Бренд легко впізнати за корпоративними контрастними кольорами. Так само легко зчитується й асортимент пального та ціни на нього.

Який вигляд має стела АЗК UPG / Фото пресофісу АЗК UPG

У нічний час доби ви гарантовано не проїдете потрібну локацію, адже стела та сам АЗК добре, а головне – правильно освітлюються. Те, що на перший погляд здається вдалим креативом дизайнерів, насправді має свій функціонал,
– пояснюють фахівці UPG.

Фірмове освітлення заправки UPG – це також елемент організації безпечного перебування на об’єкті. Світлові прилади на заправці розраховані так, щоб не засліплювати водіїв.

Легка та зрозуміла навігація

Інформаційні наклейки на всій території об’єкта створюють чітку навігацію. Так ви не гаєте часу на хаотичні пошуки потрібного сервісу і легко можете, не звертаючись ні до кого, самостійно заправити авто, знайти касу, туалет чи місце для куріння.

До речі, існує чималий перелік наліпок, які обов’язково мають бути розміщені на конкретно визначеному фахівцями місці. Їхній зовнішній вигляд, як і вивісок та вказівників, також контролюється.

Спеціальні наліпки допомагають відвідувачам зорієнтуватися на АЗК / Фото пресофісу АЗК UPG

Допоміжні таблички зменшують зайві пересування людей та автомобілів територією, що знижує ймовірність ДТП. На фактор безпеки працюють також відбійники біля колонок та особлива бруківка замість асфальту – вона не лише не боїться пролитого пального, а й не така "підступна" під час ожеледиці взимку.

"Особливо увага інспектора прикута до чистоти та стану колонок. Паливороздавальні пістолети мають бути в ідеальному стані, без масних слідів та з бризковиками, які захищають клієнта і його авто в момент наповнення бака. Руків’я та кнопки, які вмикаються під час заправки, повинні бути справними", – наголошують у компанії.


Руків'я та кнопки на заправці мають бути справними / Фото пресофісу АЗК UPG

У зоні ПРК теж є низка важливих наліпок, наприклад, із видами пального або такі, що сигналізують про наявність та місце розташування вогнегасників. І все це ретельно контролюється.

Прилегла територія: краса та продуманість

Усе задумано так, щоб клієнти могли відпочити після дороги та підзарядитися енергією. На АЗК милують око клумби й зелені газони, асфальт та бруківка без жуйок та плям від пального – їх миють буквально щоночі.

АЗК прикрашають зелені насадження / Фото пресофісу АЗК UPG

Цікаво, що для озеленення території UPG використовують саме ті насадження, які не лише прикрашають її, а й освіжають у спекотний день. Контролюється система поливу та предмети, призначені для гармонійної декорації території.

Якась мить – і ви вже смакуєте соковитим бургером на літній терасі комплексу, насолоджуючись затишком та прохолодою,
– зауважуть в АЗК.

Заходимо до приміщення АЗК

Це саме той момент, коли вже з перших секунд стає зрозумілим: тут є все, що потрібно. Швидко зорієнтуватися у просторій залі АЗК допомагає чітке зонування та відповідні вказівники. Відвідувачам не доведеться блукати між стелажами у пошуках каси чи туалету – яскраві таблички добре видно здалеку.

Яскраві таблички допомагають зорієнтуватися на АЗК /Фото пресофісу АЗК UPG

У кожному новому чи відкритому після реновації комплексі UPG обов’язково є магазин із супутніми товарами. І йдеться не лише про речі автомобільного призначення.

Тут є все, у чому може виникнути потреба родини в дорозі, на відпочинку чи вдома. Важливо, що продовольчі та автомобільні товари розташовані в окремих зонах, щоб спростити пошук та вибір.

Справжній комфорт – коли зручно кожному

Автозаправні комплекси UPG відрізняються від багатьох інших особливим ставленням до автомобілістів. Тут подумали про кожного члена родини: якщо говоримо про комфорт, то зручно має бути всім.

На АЗК UPG комфорт клієнта відіграє вирішальну роль / Фото пресофісу АЗК UPG

Наприклад, на більшості АЗК є туалет для людей з особливими потребами – просторий та спеціально обладнаний. Окремо – дитяча тема. У великих комплексах відвідувачі завжди знайдуть кімнату для мам, а у ній – стіл для сповивання немовлят.

На АЗК UPG є зручний столик для немовлят / Фото пресофісу АЗК UPG

А щоб подорожі з дітьми були ще комфортнішими, тут передбачено ще одну дуже милу річ: у залах встановлені спеціальні бізіборди, які розвивають дрібну моторику та допомагають малюкам із цікавістю вивчати світ.

"У туалеті є маленький дитячий умивальник на зручній для малюка висоті й дитяче дзеркало", – додають в UPG.


Зручний умивальник та дитяче дзеркало в туалеті – усе пристосовано для потреб дітей / Фото пресофісу АЗК UPG

Усе це викликає виключно приємні емоції, адже помічаєш продуманість у деталях не на словах, а на ділі. І, ймовірно, саме в такі моменти у людей і зароджується ось те найважливіше: довіра до бренду, команди, людей, цінності яких збігаються з твоїми.

АЗК UPG дбає про своїх клієнтів / Фото пресофісу АЗК UPG

Кава на UPG смакує та заряджає

Ще одна важлива локація в залі – зона для самостійного приготування кави. Її організовано як для тих, хто справді поспішає, так і для тих, хто має час насолодитися від процесу приготування ароматних напоїв для себе та своїх близьких.

Передбачено буквально все, щоб зробити це максимально комфортно, швидко та виключно з приємними емоціями,
– підкреслюють у пресофісі АЗК UPG.

Кавова зона оснащена сучасним обладнанням / Фото пресофісу АЗК UPG

Кожен точно знайде каву до вподоби – ту, що заряджає саме його, адже в UPG її понад десять видів. До слова, подають навіть глясе та афогато з додаванням морозива власного виробництва.

Варто сказати, що смакуючи каву, клієнти ще й долучаються до доброї ініціативи: частину коштів від кожного проданого гарячого напою компанія спрямовує на допомогу людям, які постраждали від війни.

Касова зона – місце, де вам посміхнуться

Ще одна важлива точка у приміщенні автозаправного комплексу – касова зона. Вона розташована і позначена так, щоб її було видно від самого входу, а також з будь-якого куточка зали.

Клієнтам важливо отримати якусь інформацію під час живого спілкування – іноді одна привітна посмішка може змінити все: додати оптимізму в потрібну мить та підняти настрій на весь день.

Касири завжди готові відповісти на запитання, підказати, нагадати, порадити – вони цього спеціально навчаються. Але, знову-таки, для тих, хто звик діяти самостійно, на касі є інформаційні таблички, які випереджають найпопулярніші запитання,
– зазначають у компанії.

Касири АЗК UPG завжди привітні та готові допомогти / Фото пресофісу АЗК UPG

Переходимо до зони ресторани та кухні

Компанія робить акцент на комплексності послуг. Тож звернути на UPG – означає закрити максимум потреб під час подорожі.

Зокрема одну з ключових – смачно та ситно попоїсти всією родиною. Зона VIVO café на АЗК добре облаштована та відповідає низці вимог.

VIVO cafe – коли смачно, як удома

У VIVO cafe одразу стає зрозумілим, звідки береться це домашнє відчуття затишку та невимушеності. Адже все також прораховане до найменших дрібниць: розміри та розташування столиків, формат і фактура стільців, ширина проходів тощо.

Зрозуміло, що питання чистоти – на першому місці. Проте, що показово – підтримують її якось непомітно, немов це відбувається само собою, – настільки легко і ненав’язливо персонал зали веде свою боротьбу за охайність.

Турбота про охайність АЗК – головний пріоритет / Фото пресофісу АЗК UPG

Вражає підхід і до чистоти у "дитячому питанні". Стільчик для годування найменших відвідувачів чекає свого наступного клієнта запакованим у плівку для збереження стерильності.

Концепцію меню тут вибудували за принципом відтворення домашньої кухні. Щоб, замовляючи страву, яку любиш та пам’ятаєш з дитинства, кожен міг відчути себе ніби за батьківським столом, де все приготовано з любов’ю.

"Чи можливо встояти перед борщем із м’ясом, хрумкими та запашними дерунами або сирниками зі сметаною – питання риторичне. Тут кожен обирає за покликом серця та налаштовуючись на відповідну хвилю. Незмінним фаворитом серед замовлень на UPG залишається бургер: він тут представлений у семи варіаціях. Соковита котлета в цій страві на 80 відсотків складається з високоякісної яловичини, а у поєднанні з ароматною булочкою бріош створює просто рай для смакових рецепторів", – запевняють в UPG.

Найохочіше відвідувачі замовляють бургер / Фото пресофісу АЗК UPG

Кухня ресторану – чистота та безпека в абсолюті

Щоразу інспектор перевіряє не лише те, що видно споживачам, а й найпотаємніші куточки кожного об’єкта. Особливо це стосується кухні кафе, адже в цьому місці має бути ідеальна чистота і порядок, визначений нормами безпеки харчування.

Тож прискіпливо перевіряється геть усе: від стану підлоги до журналу контролю температурних режимів у холодильниках. Варто зауважити, що кухня у VIVO cafe – це підприємство повного циклу, де все готується з-під ножа виключно зі свіжих продуктів.

Кухня у VIVO cafe – місце, де працюють виключно професіонали / Фото пресофісу АЗК UPG

На ній немає місця напівфабрикатам, кожна страва створюється професійними кухарями. Все, що міститься в холодильниках і в коморі, – промарковане, а на стікерах зазначена дата та інша ключова інформація про кожну розпочату пачку. Усе обладнання – виключно професійне, відповідно до стандартів HACCP.

Навіть під час напруженої роботи на кухні АЗК підтримують чистоту / Фото пресофісу АЗК UPG

UPG – мережа, з якою завжди по дорозі

Найчастіше водії обирають саме ту мережу, з якою у них відбулася синергія. Люди не завжди усвідомлюють, чому це так, але завжди знають, що потрібно звернути з траси чи вулиці саме під ці зелено-білі прапори.

Високий рівень сервісу, інноваційні пропозиції, смачна кава та їжа – в UPG усе націлене на комфорт автолюбителів. До таких АЗК часто рахуєш кілометри, адже йдеться не лише про високу якість пального, а дещо глобальніше – цілковиту довіру.