Децентралізація: за і проти
— Все визначається податками. Якщо ПДВ залишається у центральному бюджеті, то як можна говорити про децентралізацію, якщо єдиний податок, який збирають, залишається у бюджеті. Коли певна частина податку на визначену вартість буде йти і на місця – тоді можна говорити про децентралізацію. Та це не найголовніша причина. Під марку децентралізації заганяють по-суті капітуляцію перед "ДНР" — у тіло Конституції вводять положення про те, що керування Донецьком на окупованими територіями реалізовується згідно закону.
Читайте також: Кількість дибілів всюди однакова — це Україна, вона монолітна, — політик
– Тобто ми назавжди закріпляємо за Конституцією те, що в Донбасу буде, якщо не особливий статус, то особливий закон, який буде регулювати самоуправління. Фактично це і є та сама федералізація, проти якої ми завжди були. Тоді за що гинули наші військові, якщо ми просто так через Конституцію визнаємо фактично особливий статус Донбасу, хоч він і називається інакше?
Тиск Заходу
— У ВР закон про децентралізацію з’явився під тиском так званого міжнародного суспільства. Хоч влада і запевняє, що то її ініціатива, всі розуміють — це ідея Заходу, який хоче за будь-яку ціну примирити Україну та Росію. Захід фактично здає Україну, рекомендуючи нам таку зміну до Конституції. Захід вмовляє керівництво фракції. Фактично, все вже і зараз існує під виглядом закону.
Справжня проблема у тому, що раніше планувалось внести зміни лише законом, а не Конституцією. Назавжди узаконюють особливий статус Донбасу.
— Побачимо, скільки у Верховній Раді зрадників Батьківщини. Дуже сподіваюсь, що закон не набере потрібних 300 голосів.
Ми капітулюємо перед "ДНР" та "ЛНР", визнаючи їх особливий статус регіонів.
— Щоб цього не сталось, треба вплинути на депутатів, щоб вони не зраджували країни. Якщо ця дикість пройде, то під загрозою влада, парламент і коаліція.
Більше — дивіться у інтерв’ю.