Так, нещодавно сервіс представив новий чат-бот на основі ШІ, який працює цілодобово. Він відповідає на запити клієнтів і за потреби з'єднує з живим оператором. Які його переваги та алгоритм роботи, розповідає Закордон 24 разом із TransferGo.

Читайте також Система EES запрацює у жовтні: нові правила перетину кордону ЄС, які варто знати українцям

Як TransferGo дослухається до клієнтів?

В умовах, коли ринок постійно змінюється, компанії шукають методи, як залишатися на хвилі прогресу. Для TransferGo таким рішенням є слухати своїх клієнтів. Саме користувачі сервісу підказують, куди рухатись далі.

Нещодавно компанія оголосила про оновлення своєї служби підтримки клієнтів у відповідь на прохання користувачів про швидшу реакцію на запити. TransferGo представив інтелектуальний чат-бот, який працює на основі штучного інтелекту.

Нове доповнення до команди підтримки працює в режимі 24/7, надаючи клієнтам негайну допомогу з найпоширеніших питань, як-от ставки комісій і терміни переказу.

Що треба знати про чат-бот TransferGo
Що треба знати про чат-бот TransferGo / Фото TransferGo

Чим особлива служба підтримки TransferGo?

Служба підтримки TransferGo займає особливе місце в компанії. Саме ця команда взаємодіє з клієнтами та перша дізнається про їхні потреби, запити та враження.

Щомісяця команда підтримки обробляє приблизно 14 000 запитів від клієнтів. Основним каналом зв'язку для цієї взаємодії є онлайн-чат, доступний у розділі "Допомога" у застосунку TransferGo або на вебсайті.

Спочатку користувачів вітає віртуальний фахівець – чат-бот, доступний цілодобово для надання допомоги. На більшість запитів ця автоматизована система ефективно надає необхідну інформацію. Однак у випадках, коли питання є складнішими, чат-бот плавно перемикає користувачів на живого оператора, який розв'яже будь-які проблеми.

Важливо: оператори доступні у чаті з понеділка по п'ятницю з 09:00 до 22:00, в суботу та неділю – з 09:00 до 18:00.

Як користуватися чатботом TransferGo
Як користуватися чат-ботом TransferGo / Фото Shutterstock

Які переваги віртуального помічника?

Наразі онлайн-чат є найсучаснішим варіантом обробки звернень від клієнтів, який впроваджують компанії-лідери у багатьох галузях. І TransferGo не став винятком. Онлайн-чат має низку переваг:

  • доступ 24/7 – клієнт отримує відповідь у будь-який час доби;
  • можливість надсилати та отримувати скриншоти, записи екрана чи відео з інструкцією;
  • перескерування до оператора, якщо питання складне;
  • зберігається історія спілкування;
  • жодних дзвінків і зайвих витрат за тарифами мобільного зв'язку.

Як ефективно сформулювати запит?

Чат-боти – незалежно від того, наскільки вони просунуті, – працюють оптимально, коли користувачі надсилають чіткі запити. Щоб забезпечити максимально точні відповіді, слід дотримуватися наступних стратегій:

  1. Конкретизація питання: замість розпливчастих фраз на кшталт "Я не отримав гроші" користувачам краще чітко формулювати свої проблеми, наприклад, "Переказ №12345, відправлений 10 серпня, не був отриманий одержувачем".
  2. Надання повної інформації: включення важливих деталей, таких як дата транзакції, сума, країни, що беруть участь у процесах відправлення та отримання, повне ім'я одержувача та будь-яка інша відповідна інформація, значно зменшить плутанину.
  3. Використання ключових слів: включення конкретних термінів, таких як "перевірка особи", "обмінний курс" або "статус переказу", впорядкує процес комунікації.
  4. Оновлення попередніх спроб: якщо користувачі вже докладали зусиль для розв'язання проблеми, повинні згадати про зроблені кроки, щоб надати контекст і допомогти в пошуку рішення.

Клієнти часто звертаються до служби підтримки з різними питаннями, включаючи проблеми, відгуки та пропозиції. Однак найчастіше цікавляться ID верифікацією, статусом переказу та курсами обміну валют.

Теж цікаво Потрібно знати перед пошуком роботи: у яких країнах Європи найвищі зарплати

Що є головною рушійною силою для TransferGo?

Сервіс TransferGo не лише цінує думку клієнтів, а й впроваджує на основі їхніх запитів зміни. Наприклад, саме завдяки пропозиціям користувачів було додано:

  • нові мови інтерфейсу;
  • додаткові країни для переказів;
  • більш зручні способи надсилання та отримання грошей.

Окрім Служби підтримки, відгуки про TransferGo збирає авторитетна міжнародна платформа Trustpilot. Сервіс має одну з найвищих оцінок – 4,6 з 5 – на основі більш ніж 37 000 оцінок.

TransferGo відкритий для спілкування не тільки онлайн, а й в реальному житті. Наприклад, компанія є партнером Фестивалю Борщу, який охоплює найбільші міста у Польщі.

TransferGo є партнером Фестивалю Борщу
TransferGo є партнером Фестивалю Борщу / Фото TransferGo

Компанія серйозно ставиться до відгуків клієнтів, розглядаючи їх як план дій для вдосконалення. Кожен може перевірити це і переконатися на власному досвіді.

Нагадаємо, що підтримати матеріально рідних в Україні можна з будь-якої точки Європи, зокрема і з Польщі. Для цього варто скористатися послугами міжнародного сервісу TransferGo. Процес буде швидким, зручним та за вигідним курсом. А якщо долучитися до програми "‎Запроси друга", можна ще й отримати приємні грошові бонуси.