Зокрема п'ятий пакет санкцій передбачає, що вантажівкам Росії заборонено перебувати на території блоку з 16 квітня. Недивно, що станом на 15 квітня вони застрягли в довгих заторах.

Зауважте Через нові санкції ЄС на кордоні у Білорусі утворилась черга зі сотень фур

Російські вантажівки у 80-кілометрових чергах через санкції

Російські вантажівки застрягли в довгих чергах, щоб виїхати з Польщі, оскільки опівночі 16 квітня набирає чинності заборона на їхнє перебування на території блоку в межах п'ятого санкційного пакета проти Росії,
– мовиться у повідомленні.

Керівник польського торгового органу для польських транспортних груп Ян Бучек розповів, що черга на прикордонному переході Корощин із Білоруссю досягла 80 кілометрів.

У середньому ж авто стояли у понад 40-кілометрових заторах і чекали 3 – 10 днів.

Автомобілі не встигають покинути зону ЄС до початку дії санкцій

Неможливо зробити так, аби білоруські та російські вантажівки залишили територію Польщі до завтра (мовиться про 16 квітня – 24 канал),
– заявив Ян Бучек.

Він додав, що Європа "повинна шукати безпечне рішення, адже будь-який агресивний крок Європи проти російських та білоруських вантажівок на кордоні миттєво викличе відплату нашим вантажівкам, які перебувають в дорозі або повертаються з таких ринків, як Монголія, Казахстан та Узбекистан".

За даними Бучека, орієнтовно 3 тисячі польських вантажівок у Білорусі та Росії ризикують потрапити під реакцію російських та білоруських вантажівок, які чекають на кордоні.

В Управлінні національних доходів Польщі заявили, що у п'ятницю вранці 15 квітня:

  • на переході "Корощин" вантажівки очікували 33 години;
  • на більш північному пункті пропуску "Бобровники" – 56 годин;
  • також черги на пунктах перетину кордону в Литві та Латвії.

Мовиться, що митники ретельно перевіряють російський транспорт. Саме тому ці автівки можуть не встигнути покинути територію ЄС і тоді їх арештують.

Керівник компанії Gurtam Олександр Кувшинов, який надає програмне забезпечення для GPS-відстеження автопарку, пояснив – орієнтовно 10 тисяч російських та білоруських транспортних засобів досі перебувають в ЄС.

"Ці машини не повернуться в Росію найближчими днями", – запевнив Кувшинов.

Дивіться також – ЄС схвалив п'ятий пакет санкцій проти Росії: закриті порти й ембарго на вугілля: відео