Зацікавленість до українського була задовго до Майдану, — журналіст
Чи конкурентноспроможне сьогодні вітчизняне і наскільки охоче його купують розповіла гість студії Телеканалу новин "24" – журналіст, організатор проекту "У пошуках Made in Ukraine" Юлія Савостіна.
"У пошуках Made in Ukraine"
За її словами, на першому фестивалі брало участь 75 українських виробників і прийшло замість 4 тисяч людей – 8 або 9 тисяч. Другий раз на стадіон "Олімпійський" прийшло 20 тисяч відвідувачів, а виробники заробили місячний товарообіг.
На Контрактовій площі буде перекритий рух із п'ятниці вечора до 5-ої ранку понеділка,
— повідомила Савостіна.
Як виявилось, Контрактова площа для проведення цього фестивалю є занадто маленькою.
Учасники фестивалю
75% представлених товарів на фестивалі – це товари повсякденного вжитку – одяг, взуття, косметика, парфумерія, багато дитячих товарів. Майже всі виробники, які брали участь у попередніх фестивалях – повертаються.
"На третій фестиваль прийшли великі підприємства, а на перших двох було більше мануфактури та цехів. Представлені майже всі регіони", — сказала вона.
Популярність вітчизняного
Як вона розповіла, фестиваль "У пошуках Made in Ukraine" виявився дуже хорошим майданчик для реклами. На четвертому фестивалі будуть представлені і послуги – декілька еко-готелів.
"Серед українських виробників не вистачає товарів жіночого догляду", — вважає Савостіна.
Зацікавленість людей до українського – була ще задовго до Майдану. Український споживач, який хоче використовувати вітчизняну продукцію стає більш вимогливим – він хоче щоб ціна була трохи нижчою, ніж на закордонні товари, і бажано на 15-30%.
"Конкурентними перевагами українських товарів є натуральність, ціна, та інколи сервіс", — розповіла організатор проекту "У пошуках Made in Ukraine".