Згадати Все. Таврія: малолітражка по-українськи

20 жовтня 2017, 09:33
Читать новость на русском

Історія Таврії могла би бути зовсім іншою, якби до запорізьких інженерів прислуховувалися чиновники у Москві. АвтоЗАЗ розробив перший передньопривідний хечбек під брендом "Перспектива" ще в далекому 1970 – за 18 років до появи серійних Таврій. З року в рік модель покращували, вона проходила всі випробування, і це був справді повноцінний автомобіль.

"Таврія" – це еталон економності. Легенька наче вітер малолітражечка з’їдала всього п’ять літрів на 100 кілометрів. А ще для маленької "Таврії" завжди знайдеться місце, щоб проскочити затор.

Читайте також: Згадати Все. Як знімалась культова українська стрічка "Пропала грамота"

Швидкісною Таврію можна назвати лише в межах до 80 кілометрів на годину. Далі всі ті, хто на світлофорі залишалися позаду, надолужували своє. Хоча звичайно кожен тавровод задля експерименту намагався розігнати свою малолітражечку понад проектних 140 кілометрів на годину.

Потрібно було поїхати на Бориспільську трасу, там розвернутися і від Борисполя до Києва ти вижимав. Я свою розганяла до 160 кілометрів. Мені здавалося, що у неї будуть зайві запчастини відлітати і в результаті я приїду на сидінні з рулем в руках,
– згадує тавроледі Катерина Бузова.

Кажуть, що пересічний тавровод над капотом і під днищем своєї машини проводив часу більше, ніж в салоні. І вже за рік володіння "Таврією" міг відкривати своє СТО.

Які слабкі сторони були в автомобіля "Таврія" – дивіться у новому випуску "Згадати все".