Женевське автошоу 2014: концепт Volkswagen T-ROC та Mazda Hazumi

7 березня 2014, 23:02
Читать новость на русском

У Швейцарії стартувала одна з головних автомобільних подій цього року — 84-й Женевський автосалон. Виставка триватиме до 16 березня.

За оцінками організаторів, її відвідають понад 700 тисяч людей. Свої новинки продемонструють близько 200 автовиробників з усього світу.

Тут — і футуристичні концепти, і вражаючі суперкари, ну і куди ж без них — екологічні електрокари.

Volkswagen T-ROC

Один із найцікавіших дебютантів — концепт Volkswagen T-ROC. Це така собі суміш кросовера, спортивного купе і кабріолета. Саме так — панелі даху можна демонтувати і сховати у спеціально передбачений відсік у багажнику.

Варто відзначити, що автомобіль вийшов доволі компактним — його довжина ледь сягає 4,2 метра (4179х1831х1501 мм, маса - 1420 кг). Це дозволяє припустити, що серійна модель буде меншою від Tiguan і конкуруватиме з такими паркетниками, як Nissan Juke та Peugeot 2008.

Під капотом новинки — дволітровий турбодизель, потужністю 184 конячки. Коробка передач — семиступінчастий "робот" DSG. З такою технікою T-ROC розганяється до "сотні" за 6,9 с, витрачаючи при цьому 4,9 л пального.

Також автомобіль оснащений фірмовим повним приводом 4Motion на базі муфти "Халдекс" п'ятого покоління. Система має три режими роботи: "місто", "бездоріжжя" і "сніг".

Mazda Hazumi

Компанія Mazda показала, як виглядатиме "двійка" наступного покоління за допомогою концепту під назвою Hazumi.

Цілком очікувано автомобіль оформили відповідно до фірмової концепції компанії — KODO. Іншими словами, "двійка" отримає зовнішність у стилі Mazda 3 і Mazda 6.

Довжина концепту злегка перевищує 4 метри, а в салоні — місця для чотирьох людей. Під капотом — півторалітровий турбодизель, який відповідає екологічним нормам "Євро-6". У парі з ним працює шестиступінчаста "механіка", а заощаджувати пальне допомагає система i-Stop і технологія рекуперації гальмівної енергії i-Eloop.

Відзначимо, нова "двійка" — одна з п'яти новинок, які Mazda представить у найближчі три роки. До них увійдуть купе на базі Mazda 6, заряджені модифікації "трійки" і "шістки", а також кросовер CX-3.