Женевське автошоу - 110 тисяч квадратних метрів нових автомобілів
Головна подія року у світі автомобільної індустрії - 83-й Женевський автосалон.
Традиційно усі світові виробники вирішили привезти сюди свої новинки: хтось - концепт-кар, хтось - нове покоління популярної моделі. Однак площі для всіх охочих явно не вистачало. Тож організаторам довелося розширити один із 7-ми павільйонів на 5 тисяч квадратних метрів.
Всього в експозиції взяли участь 260 компаній, які представили 9 сотень автомобілів.
Імовірно, найбільший стенд - у концерну Volkswagen. Ще б пак, свої новинки тут представили усі бренди - від Skoda і Seat до Lamborghini й Porsche. Сам же Volkswagen вразив відвідувачів серійною версією ультраекономного гібрида XL1.
Volkswagen XL1
Двомісне купе споживає лише 0,9 л пального на "сотню", а рівень викидів вуглекислого газу в атмосферу - всього 21 г/км.
Таких результатів вдалось досягти, поєднавши гібридну силову установку та легкий алюмінієво-карбоновий кузов з низьким аеродинамічним опором.
Автомобіль працює на двоциліндровому турбодизелі об'ємом 0,8 л, який розвиває 48 к.с. Допомагає йому 27-сильний електромотор. Останній черпає енергію від літієво-іонної батареї. Її можна заряджати як під час руху, так і від побутової розетки.
Потужності установки достатньо, щоб розігнати 795-кілограмове купе до "сотні" за 12,7 с. Максимальна швидкість обмежена електронікою на позначці 160 км/год.
Важливо, що їздити можна виключно на електротязі - заряду акумулятора вистачить на 50 км. Цього цілком достатньо людині, яка живе і працює в одному місті.
Seat Leon SC
Компанія Seat, тимчасом, представила тридверний Leon наступного покоління. До свого імені новинка отримала приставку SC.
Третій "Леон" і так має значно агресивніший дизайн, аніж попередник. А тридверка взагалі виглядає, як справжній заряджений хот-хетч.
А все завдяки стрімкому профілю. Автомобіль не лише позбувся пари задніх дверцят, але й став коротшим на 8,5 см.
Гама двигунів перекочувала від п'ятидверки. Зокрема, бензинових моторів - три штуки: від млявого 1.2 до соковитого 1.8, який тепер видає 180 сил! А для любителів дизельного торохтіння сеатівці припасли кілька двигунів об'ємом 1.6 та 2 літри.
Європейські продажі Seat Leon SC заплановані на початок літа, орієнтовна ціна - 15,5 тис. євро.