Skoda Octavia Scout - авто на всі випадки життя
Уявімо ідеальне авто. Одне. Для початку воно має бути швидким, як Ferrari, і комфортним, як Mercedes.
Це обов'язково повинен бути кабріолет, щоб можна було хизуватись влітку з відкритим дахом, з просторим салоном і великим кліренсом. Аби навіть на пікнік у ліс можна було їздити.
Пофантазували? І досить! Діда Мороза, тобто таких автомобілів не існує. Прикро, але що маємо, те маємо. В реальному світі ідеальний автомобіль не той, що вміє все, а той, що виконує свої завдання. Але якщо авто одне, то що конкретно йому робити? Все потроху, і при цьому коштувати воно має небагато.
Skoda Octavia Scout - чудово підходить під цей опис. По-перше, Octavia - це той же Golf, тільки дешевший. А всім відомо, що фольксваґенівський хетч - найзбалансованіший у своєму класі. А версія Scout ще й більш практична - хоча б завдяки багажнику, який за об'ємом зрівняється з авіаційним ангаром. Плюс кліренс - майже 18 см.
Далі - дизайн та салон, тепер це вже зовсім не скромна Skoda. Адже на скромності далеко не заїдеш, - подумали чехи і надали новій Octavia Scout імпозантності та престижу. Так, власники "Ґольфів" пихато заявлять, що тут все простіше, але придертися серйозніше не вийде.
З технічної точки зору - це авто на всі випадки життя. Свіжий Scout отримав повнопривідну трансмісію з муфтою Haldex четвертого покоління та жвавий турбодвигун 1.8 TSI, який розвиває 160 к.с. Є ще і дволітровий 140-сильний турбодизель - це робоча конячка. Коробка передач - виключно шестиступінчата "механіка".
Стосовно ціни - повнопривідна Octavia коштує від $32000. Немало, але це все ще доволі популярна цінова категорія. А з конкурентів хіба що Audi A4 Allroad quattro, Subaru Outback та Volvo XC70, які коштують значно більше.