Зробити замовлення у барі можна безпосередньо зі столу

20 січня 2011, 22:08

Відвідувачам одного з гонконгських барів більше не потрібно чекати поки до них підійде офіціант.

Полистати меню, замовити пляшку пива чи келих вина можна за допомогою інтерактивного столу.

”Секрет - у цифрових мітках на дні пляшок. Стіл розпізнає їх, зчитує інформацію і відображає її. Таким чином відвідувач може переглядати зображення напою, дізнатись де його виготовили, термін придатності і відправити замовлення офіціанту. Ось, до прикладу, ця пляшка пива. Я можу дізнатися про неї буквально все і навіть поглянути на схожі пропозиції від інших виробників”, - каже маркетолог Стівен Ло.

30-дюймовий інтерактивний стіл нагадує велетенський планшетний комп'ютер. Це - розробка компанії Microsoft, яка дебютувала ще у 2008 році під назвою Surface. У пристрої застосована технологія PixelSense, яка забезпечує розпізнавання одночасно дотиків і до 50 предметів на поверхні.

Втім, це ще далеко не все. Новинку обладнали модулем Bluetooth, який дозволяє пересилати картинки і детальну інформацію про обрані напої безпосередньо на телефон. Також стіл розпізнає картки клієнтів.

”Постійні клієнти закладу отримують членські картки. З їхньою допомогою можна зайти у власний профіль безпосередньо на столі. Там можна перевірити накопичені бонуси чи дізнатися про вечірки, які відбудуться незабаром”, - каже маркетолог Стівен Ло.

Загалом, система подобається як клієнтам, так і працівникам бару. Хоча в ній ще потрібно багато чого вдосконалити, зокрема у програмному забезпеченні. До слова, ці столи дуже дорогі - кожен з них коштує близько $8000.

Попри високу ціну, схожі системи вже встановили в кількох розважальних центрах, зокрема, "Хард-Рок Кафе" у США та Берліні, а також у низці американських готелів.